ماهان شبکه ایرانیان

بهترین فروشگاه آنلاین برای خرید کیس استوک

از لحاظ کارآیی و عملکرد تفاوت چندانی بین مینی کیس ( Small Form Factor ) و کیس وجود ندارد اما از نظر سایز مینی کیس ها قابل حمل، کوچکتر و جمع و جور تر می باشند.

چرا در شرایط کنونی خرید کیس استوک توسط کاربران، شرکت ها و گمیرها افزایش یافته و چرا مردم علاقه بیشتری برای خرید کیس های کارکرده وارداتی نشان می دهند؟ نوسان های بازار ارز و افزایش نرخ دلار موجب گران شدن سیستم های کامپیوتر و لوازم جانبی آن در کشورمان شده و قدرت خرید مردم کاهش یافته است. از طرف دیگر هم وارد کنندگان برای حاشیه سود بیشتر کالای کامپیوتری درجه سوم و چهارم را به دلیل سود بیشتر و قیمت پایین تر روانه بازار می کنند که کیفیت و عملکرد خوبی ندارند پس در نتیجه مردم به دلیل کیفیت بالای محصولات استوک وارداتی که عمدتا سفارش ساخت اروپا و آمریکا هستند و از لحاظ قیمتی نیز مقرون به صرفه می باشند، تمایل بیشتری به خرید رایانه های رومیزی استوک دارند.

البته با توجه به این دسکتاپ ها ( کیس ها ) کارکرده می باشند برای اطمینان از سلامت آنها برای انتخاب و خرید این سیستم ها باید به نکاتی از جمله اعتبار فروشگاه اینترنتی و ارائه گارانتی معتبر و بی قید و شرط نیز دقت کنید.

تکنیک خرید کیس استوک

تفاوت کیس و مینی کیس استوک چیست ؟

از لحاظ کارآیی و عملکرد تفاوت چندانی بین مینی کیس ( Small Form Factor ) و کیس وجود ندارد اما از نظر سایز مینی کیس ها قابل حمل، کوچکتر و جمع و جور تر می باشند. یکی از دیگر تفاوت های اصلی کیس استوک و مینی کیس امکان افزودن کارت های گرافیک است در مینی کیس های کارکرده کارت گرافیک هایی سایز بزرگ قابل استفاده نیستند و فقط کارت گرافیک های کوچک تعبیه می شوند. به همین دلیل برای افرادی که قصد کارهای گرافیکی، مهندسی و رندگیری دارند انتخاب کیس که قابلیت افزودن گرافیک های قدرتمندتری را دارد نسبت به سایز مینی مناسب تر می باشد.

در کل هر دو گزینه می توانند انتخاب مناسبی برای خریدارانی باشند که به دنبال یک سیستم با قیمت مقروت به صرفه هستند، اما بر اساس نوع نیاز شما باید یکی از این دو مدل را انتخاب کنید.

مهمترین مزایای خرید کیس استوک :

خرید کیس و مینی کیس های استوک به شما مزایای مختلفی ارائه دهد که شامل :

قیمت مقرون به صرفه : اگر شما بخواهید یسک سیستم کامپیوتری نو شامل پردازنده، مادربرد، رم، گرافیک و .... تهیه کنید باید هزینه سرسام آوری پرداخت کنید در صورتی که با خرید کیس های وارداتی استوک هزینه شما بسیار اقتصادی تر خواهد شد.

کیفیت ساخت عالی : این کیس ها توسط مشهورترین و محبوب ترین کمپانی های جهان مانند دل و اچ پی با استفاده از آخرین فناوری ها تولید می شوند و کیفیت ساخت بالایی دارند زیرا سفارش ساخت اورپا و آمریکا هستند و در مقایسه با کیس های سفارش ساخت کشورهای آسیای شرقی مثل چین کیفیت ساخت و عملکرد بسیار بالاتری دارند.

عملکرد عالی : طراحی و ساخت کیس های استوک به گونه ای است که دوام و پایداری بالایی دارند و به راحتی خراب و معیوب نمی شوند به همین دلیل کاربران سال های زیادی بدون خرابی می توانند از آن ها استفاده کنند و عمر مفید زیادی دارند.

قابلیت ارتقا پذیری : یکی از ویژگی های اصلی رایانه های رومیزی استوک امکان ارتقا پذیری آن هاست. هر فرد بسته به نیاز و نوع کار خود می تواند رم، هارد و گرافیک سیستم را ارتقا دهد تا بهترین عملکرد را برای انجام کارهای خود داشته باشد. جالب است بدانید حتی پردازنده ( cpu ) نیز قابل تعویض می باشد.

پورت های اتصال متنوع : یکی از مزیت های مهم کیس های استوک دارا بودن پورت های اتصال متنوع و کاربردی است. برای اتصال مینی کیس به مانیتور استوک پورت های مختلفی از جمله VGA و DISPLAY PORT تعبیه شده است. هم چنین درگاه ارتباطی USB 3.0 پرسرعت برای انتقال اطلاعات هم وجود دارد.

حفظ و حمایت از محیط زیست : با خرید مینی کیس های کارکرده شما به حفظ و جلوگیری از افزایش ضایعات الکترونیکی کمک می کنید و از محیط زیست خود حمایت کرده اید.

راهنمای خرید مینی کیس استوک

چگونه قبل از خرید از سلامت کیس استوک مطمئن شویم ؟

یکی از نگرانی های و سوالات رایج خریداران نحوه تست و برسی کیس استوک است. در این قسمت مهمترین ترفندها را برای خریدی آسوده به شما ارائه می دهیم .

برسی ظاهر کیس : در گام اول شما باید یک نگاه دقیق به قسمت های مختلف بدنه رایانه رومیزی داشته باشید. در صورت ضربه خوردگی و فرورفتگی یک کیس دیگر را انتخاب کنید.

تست پورت های اتصال : درگاه ارتباطی مختلف کیس را برسی کنید. با توجه به دارا بودن پورت های اتصال متنوع سعی کنید با کمک فروشنده از سلامت درگاه های ارتباطی اطمینان خاطر پیدا کنید. هم چنین در صورتی که کیس دست دوم دارای دی وی دی رایتر می باشد با قرار دادن دی وی دی داخل آن برسی لازم را انجام دهید.

قطعات داخلی : داخل کیس را باز کنید و قطعاتی که با چشم قابل مشاهده می باشند مانند رم، هارد، مادربرد و کابل های اتصال را برسی کنید تا آسیبی ندیده باشند.

آزمایش سخت افزاری : یکی از اصلی ترین اقدامات برای خرید لپ تاپ استوک و کیس های کارکرده برسی عملکرد سخت افزاری کیس می باشد. برای این کار ابتدا باید ویندوز نصب کنید و پس از آن درایورهای مربوط به مدل کیس استوک را نصب و سپس با استفاده از نرم افزارهای مربوط عملکرد پردازنده، رم، گرافیک را مورد ارزیابی قرار دهید.

بهترین قیمت مینی کیس استوک

 

خرید کیس استوک با گارانتی و کمترین قیمت از جی استوک :

انتخاب فروشگاه اینترنتی معتبر و با سابقه تضمین خریدی مطمئن است. جی استوک با بیش از سه دهه سابقه یکی از برندهای مطرح و شاخص عرضه کننده کالاهای کامپیوتری استوک مانند لپ تاپ استوک، آل این وان استوک و کیس استوک است که علاوه بر تضمین کمترین قیمت بازار به دلیل واردات مستقیم، همه کالاهای استوک را نیز با گارانتی رایگان بلند مدت ( شش ماه تا یک سال ) به مشتریان عزیز تقدیم می کند. برای دریافت مشاوره خرید رایگان شما می توانید با شماره تلفن 09120635054 و برای مشاهده محصولات متنوع از سایت فروشگاه اینترنتی جی استوک ( https://jeystock.com/ ) بازدید فرمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان