ماهان شبکه ایرانیان

به‌زودی با موشک‌های هایپرسونیک به دشمن حمله می‌کنیم

عضو شورای عالی سیاسی یمن، رژیم صهیونیستی را به حمله قدرتمند تهدید کرد.

به‌زودی با موشک‌های هایپرسونیک به دشمن حمله می‌کنیم

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، «محمدعلی الحوثی» عضو شورای سیاسی یمن در راهپیمایی میلیونی ملت یمن در میدان السبعین صنعاء به مناسب سالگرد عملیات «طوفان الاقصی»، رژیم صهیونیستی را خطاب قرار داد و گفت: آمریکا به ملت‌های زیادی حمله کرد و آن‌ها را اشغال کرد، آیا توانست ادامه دهد؟

او در این راهپیمایی که در با حضور میلیونی مردم یمن برگزار شد، افزود: ملت فلسطین در سنگر اول بوده و هستند و هرگز تسلیم نشده و عقب‌نشینی نکرده‌ است. ملت فلسطین مرعوب بمب‌های آمریکا یا محاصره رژیم صهیونیستی نشدند.

الحوثی در این راهپیمایی که با عنوان «طوفان به سوی آزادسازی» برگزار شد، ضمن قدردانی از رزمندگان فلسطینی و همچنین مقاومت لبنان و عراق، تأکید کرد «مقاومت فلسطین همچون مردان و قهرمانان موضع‌گیری کرد».

او با بیان اینکه «غزه الگویی در تاریخ امت اسلام ارائه کرد که در 100 سال گذشته اتفاق نیفتاده است»، خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: در روزهای آینده با موشک‌های فراصوت هدف قرار گرفته می‌شوید تا آنچه را که ملت فلسطین و یافا چشیده‌اند، بچشید.

الحوثی: به‌زودی با موشک‌های فراصوت به دشمن حمله می‌کنیم
تجمع «طوفان به سوی آزادسازی»

الحوثی: به‌زودی با موشک‌های فراصوت به دشمن حمله می‌کنیم
تجمع «طوفان به سوی آزادسازی»

الحوثی: به‌زودی با موشک‌های فراصوت به دشمن حمله می‌کنیم
تجمع «طوفان به سوی آزادسازی»

الحوثی: به‌زودی با موشک‌های فراصوت به دشمن حمله می‌کنیم
تجمع «طوفان به سوی آزادسازی»

مردم یمن نیز در راهپیمایی گسترده امروز خود، با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند عملیات طوفان‌الاقصی «نظریه امنیت مطلق و برتری کامل نظامی رژیم صهیونیستی را برانداخت».

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: هفتم اکتبر 2023 با شروع عملیات طوفان الاقصی به فرمان «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام و حملات سنگین به قلب رژیم صهیونیستی، امت اسلامی بیدار شد. این عملیات روحی در مساله فلسطین دمید که تصمیم بر نابودی آن وجود داشت و ضربه مهلکی به توطئه خیانت و عادی‌سازی روابط وارد کرد تا صحنه‌های حماسی را به تصویر بکشد که از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد و نظریه امنیت مطلق و برتری کامل نظامی رژیم صهیونیستی را برانداخت.

این بیانیه، نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه که به کرانه باختری و لبنان هم کشیده شده و چهره دشمن صهیونیستی و حقیقت غرب را فاش کرده است را محکوم کرد.

ملت یمن در این بیانیه با اشاره به نقش جبهه‌های پشتیبانی در لبنان، یمن و عراق که از ملت فلسطین دفاع کردند، تأکید کردند: عملیات طوفان الاقصی مانع از تحقق اهداف دشمن شد. این جنگ ضعف و ناتوانی رژیم صهیونیستی را نشان داد که سست‌تر از خانه عنکبوت است. رژیم صهیونیستی در طول یک سال جنگ تلاش کرد این واقعیت را تغییر و تصویر دیگری از قدرت را ترسیم کند اما عاجز ماند. رژیم صهیونیستی با جنایات و نسل‌کشی نتوانست ضعف خود را پنهان کند بلکه در کنار آن به کارنامه جنایات بسیار خود نیز افزود و با این جنایات، اعتبار گزینه جهاد و مقاومت، گزینه هفتم اکتبر را اثبات کرد.

در این بیانیه به یک سال سکوت جهان عرب و اسلام و سرکشی از مسؤولیت انسانی، اخلاقی، دینی و ملی اشاره شده است که یک سال از جنگ غزه سپری شده است اما هنوز بسیاری از حاکمان عرب سکوت اختیار کرده‌اند.

ملت یمن در پایان بیانیه بر تداوم حمایت و پشتیبانی خود از ملت فلسطین در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان