ماهان شبکه ایرانیان

اجرای سند تحول بنیادین سرلوحه آموزش و پرورش قرار گیرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: آموزش و پرورش ساحت های مشخصی دارد و باید تعلیم و تربیت دانش آموزان طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش صورت گیرد.

اجرای سند تحول بنیادین سرلوحه آموزش و پرورش قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «نقی سیاهکالی مرادی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در همایش تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر شاهد استان قزوین اظهار کرد: تعلیم و تربیت در فرآیند رشد دانش آموز بسیار مهم است، آموزش و پرورش ساحت های مشخصی دارد، ما برای اینکه فرد را در مدرسه تربیت نماییم موظفیم روی حوزه های فکری و اندیشه ای دانش آموز طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اقدام کنیم.

وی افزود: ساحت آموزشی و تربیتی اهمیت بسیاری برای خانواده دارد و در کنار آموزش باید مباحث اخلاقی و تربیتی دانش آموز مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با تاکید بر لزوم توجه به حوزه هنری گفت: هر فردی ممکن است در یک زمینه خاص استعداد داشته باشد، اگر بتوانید توانمندی های فرزندان را براساس ذوق و هنری که دارند شناسایی کنید موفقیت آن ها به مراتب بیشتر است.

سیاهکالی مرادی با بیان این‌که کار فرهنگی و تربیت دینی باید از دوران مدرسه آغاز شود، ادامه داد: دانش آموزان هیچگاه از درس حجاب، نماز، قرآن و دستورات دینی غفلت نکنند و بدانند عفاف و حجاب برای دختران یک ارزش محسوب می شود.

اجرای سند تحول بنیادین سرلوحه آموزش و پرورش قرار گیرد

وی در خاتمه ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان  خطاب به آنان اظهار کرد: وظیفه دانش آموزان در حال حاضر این است خوب درس بخوانید، ارتباط با خود، ارتباط با دیگران، ارتباط با طبیعت و ارتباط باخدا را حفظ کنید تا انسان های شایسته و سرآمد در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برای استان و کشور باشید.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان