ماهان شبکه ایرانیان

تاثیر کپسول نیچرفیت در لاغری و عوارض احتمالی این دارو

یکی از کپسول های لاغری کپسول نیچرفیت می باشد که متشکل از جو دوسر است که در این مقاله شما را  بیشتر با کپسول نیچرفیت آشنا می کنیم. و اطلاعاتی از این دارو را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

تاثیر کپسول نیچرفیت در لاغری و عوارض احتمالی این دارو

کپسول نیچرفیت تحت عنوان جوی دوسر می‌ باشد و به صورت پکیج 60 عددی در دسترس قرار گرفته می‌ شود و برای کاهش وزن، سیریابی و همچنین سلامت بدن استفاده می‌ شود. بنابراین، اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که در مورد این دارو اطلاعات کافی ندارید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر دارید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

اطلاعات دارویی کپسول نیچرفیت

کپسول لاغری نیچرفیت چه کاربردهایی دارد؟

جو دوسر : همانطور که می‌ دانید جوی دو سر یکی از غلات های بسیار سالم است که بدون استفاده از مواد نگهدارنده حاصل می‌ شود. و دارای مقادیر فراوانی ویتامین ب می‌ باشد که کمک زیادی به بهبود گوارش و همچنین سیریابی می‌ کند.

کاهش اشتها : این دارو با داشتن ترکیباتی از جمله جوی دوسر، فیبر، ویتامین‌ ها و مواد معدنی کمک زیادی به کاهش اشتها می‌ کند و فیبر موجود در آن و همچنین دیگر مواد تشکیل دهنده این دارو منجر به سیری طولانی مدت می‌ شود که برای کنترل اشتها این دارو گزینه بسیار مناسبی است.

بهبود یبوست : همانطور که می‌ دانید یکی از مشکلات گوارشی بسیار شیوع در بین اکثر افراد یبوست می‌ باشد. که کپسول لاغری نیچرفیت به دلیل داشتن فیبر و جوی دو سر کمک زیادی به بهبود یبوست می‌ کند.

موارد مصرف نیچرفیت

این کپسول به عنوان یک مکمل غذایی مفید مورد استفاده قرار گرفته می شود و کمک زیادی به یبوست و سیر شدن منظم گوارشی می کند و به فرد کمک می کند که در هفته اول استفاده از این کپسول کاهش اشتها و در نتیجه کاهش وزن پیدا می کند و با تامین مواد غذایی مورد نیاز به شکل مستقیم باعث لاغری سالم و تقویت معده تان می شود.

این دارو نقش مهمی در کنترل و کاهش کلسترول ایفا می کند و با تامین فیبر مورد نیاز کمک زیادی به سلامت روده و بهبود یبوست می کند.

استفاده از این کپسول همچنین در دوران بارداری و شیردهی بدون ایجاد عوارض جانبی به منظور بهبود یبوست گزینه مناسبی است.

از دیگر مزایای خاص این کپسول این است که تاثیرگذاری سریع دارد و پس از رسیدن به وزن دلخواه تان می‌ توانید مصرف آن را قطع کنید.

ویژگی های نیچرفیت

این محصول با هدف کاهش اشتها و رفع یبوست تولید شده است.

محصولات این شرکت دیموند تولید شده در ایران هستند.

این محصول توسط شرکت داروسازی دیموند تولید و پخش می شود.

هر بسته از این محصول دارای شصت عدد کپسول است.

این دارو در فرم کپسول تولید می شوند.

تاریخ انقضای این کپسول دو سال بعد از تولید می باشد و از مصرف داروی از تاریخ گذشته خودداری نمایید.

طریقه مصرف نیچرفیت

پیش از هر وعده غذایی به مدت سی دقیقه بک عدد از این قرص را استفاده نمایید و البته بهتر است طبق دستور موجود در بسته آن را مصرف نمایید و در صورت بروز هر گونه حساسیت دارو قطع کرده و در صورت نیاز به پزشک مراجعه نمایید.

نیچرفیت چه کاربردهایی دارد؟

بررسی عوارض جانبی نیچرفیت

اگرچه تا کنون هیچ گونه گزارشی از عوارض این دارو ثبت نشده است اما امکان دارد مصرف هر نوع مکمل یا دارو در افراد با یکدیگر متفاوت باشد. از این رو، اگر در زمان مصرف این دارو هر نوع علایمی در خود مشاهده کردید به پزشک تان مراجعه نمایید.

در پایان به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی قرص جوشان کی بون پلاس و کپسول دابیگاتران درمورد این داروها اطلاعات کافی به دست آورید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان