ماهان شبکه ایرانیان

عملیات ویژه مقاومت فلسطین در شمال غزه

گروه‌های مقاومت فلسطین عملیات ویژه‌ای را در شمال نوار غزه اجرا کردند.

عملیات ویژه مقاومت فلسطین در شمال غزه

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس امروز پنج‌شنبه اعلام کرد که محل استقرار اشغالگران صهیونیست در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را با خمپاره‌ هدف قرار داد.

طبق اعلام این گروه مقاومت فلسطین، نیروهای آن در اطراف این اردوگاه از فاصله صفر با نیروهای اشغالگر درگیر شده و تلفاتی را به آن‌ها وارد آوردند.

القسام در ادامه گزارش داد که در این عملیات یک تانک مدل «مرکاوا 4» ارتش رژیم صهیونیستی را با بمبی با قدرت انفجاری بالا در محله الزهرا در غرب این اردوگاه هدف قرار داد.

همچنین این گروه مقاومتی فلسطینی در عملیات دیگری در نزدیکی مرکز دفاع مدنی در غرب اردوگاه جبالیا، یک مرکاوای دیگر را با بمب انفجاری هدف قرار داد.

به گزارش شبکه خبری «المیادین»، القسام در شرح عملیات ویژه امروز خود در شمال نوار غزع اعلام کرد: یک گروهان پیاده‌نظام ارتش اشغالگر متشکل از 12 خودروی زرهی و یک دستگاه کامیون مملو از سرباز را در شرق جبالیا در یک کمین از قبل آماده شده گرفتار کرده و به محض ورود این گروه از اشغالگران به نقطه کمین، بمب کارگذاری شده در کنار کامیون، یک بمب دیگر در جیپ «هامر» منفجر شدند و یک جیپ دیگر آن‌ها با راکت «تاندوم» هدف قرار گرفت. پس از آن نیروهای ما توانستند خود را به نقطه کمین نزدیک کرده و با سلاح سبک سایر سربازهای باقی مانده را از فاصله صفر هدف قرار دهند. در ادامه نیز تعداد دیگری از سربازهای اسرائیلی که به یکی از خانه‌ها گریخته بودند، با پرتاب بمب ضد نفر کشته و زخمی شدند.

«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز امروز اعلام کرد که تک‌تیراندازهایش یک سرباز اسرائیلی را در منطقه «التوام» در شمال غرب شهر غزه به هلاکت رساندند.

همچنین «ابو خالد» سخنگوی گردان‌های شهید «عمر القاسم» اعلام کرد که نیروهایش در کنار سایر نیروهای مقاومت به مقابله با اشغالگران در محورهای جبالیا و اردوگاه آن ادامه می‌دهند و با شلیک راکت‌های ضد زره و عملیات‌های تک‌تیراندازهایش خسارات سنگینی را به نیروها و تجهیزات دشمن  وارد کرده و مانع از پیشروی نیروهای آن در جبالیا شدند.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان