ماهان شبکه ایرانیان

نیروی جوان موتورمحرکه پیشران و پیشرفت کشور است/فعالیت ۷۸سازمان مردم نهاد در بام ایران

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری بااشاره به فعالیت ۷۸ سازمان مردم‌نهاد در حوزه جوانان استان گفت :اعضای تشکل‌های حوزه جوانان باید با اندیشه جدید و نیروی فزاینده جوانان را به سمت توسعه و پیشرفت هدایت کنند.

نیروی جوان موتورمحرکه پیشران و پیشرفت کشور است/فعالیت 78سازمان مردم نهاد در بام ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، شهرام خواجوی در آئین اختتامیه جشنواره اتفاق 4 در این استان، تأکید کرد: سمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد در شناسایی مشکلات فعالیت چشمگیر دارند و بازوی توانمندی برای مسئولان هستند.

وی نقش تشکل‌های مردم‌نهاد به خصوص تشکل‌های حوزه جوانان را ارزنده و حساس دانست و افزود: نیروی جوان موتورمحرکه پیشران و پیشرفت کشور است و اعضای تشکل‌های حوزه جوانان باید با اندیشه جدید و نیروی فزاینده جوانان را به سمت توسعه و پیشرفت هدایت کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون 78 سازمان مردم‌نهاد در حوزه جوانان استان فعال است که از این تعداد 18 سازمان مردم‌نهاد حوزه جوانان در سال‌جاری مجوز فعالیت دریافت کردند.

خواجوی به برگزای جشنواره تجلیل از کنشگران فعال چهارمحال و بختیاری به‌مناسبت روز جهانی داوطلب اشاره و تصریح کرد: در این جشنواره از کنشگران فعال که منشا خدمات و خیر هستند تجلیل می‌شوند.

وی یادآور شد: در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره اتفاق 4 در چهارمحال و بختیاری 11 مؤسسه مردم‌نهاد حوزه جوانان که فعالیت چشمگیری در بخش مشارکت اجتماعی و مدنی انجام داده بودند، با انتخاب شورای داوری معرفی و تجلیل شدند.

خواجوی اضافه کرد: در این جشنواره سازمان‌های مردم‌نهاد رهپویان سلامت فلارد، شمیم آرامش، جوانان زاگرس‌نشین، افق آوای جهانبین، سروش دانایی کوهرنگ، نوید جهانبین، شکوفه‌های زندگی جوانان زردکوه، اُمید جوانان زنده‌رود، زاگرس‌نشینان ساعی و رویش جوانه زندگی به‌عنوان سازمان‌های مردم‌نهاد برتر قدردانی و 14 سازمان مردم‌نهاد شایسته تقدیر معرفی شدند.

گفتنی است، در پایان این جشنواره از پدر شهید مدافع امنیت "فرهاد جلیل‌پیران" تجلیل و مجوز فعالیت 18 سمن مردم‌نهاد حوزه جوانان چهارمحال و بختیاری اهدا شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان