ماهان شبکه ایرانیان

۳۳۶میلیاردریال از طلب بستانکاران شرکت‌های ورشکسته پرداخت شد

معاون قضایی رئیس کل و رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان قزوین از پرداخت ۳۳۶میلیارد ریال از طلب بستانکاران از شرکت ها و تجار ورشکسته استان قزوین در نیمه نخست سال جاری خبرداد.

336میلیاردریال از طلب بستانکاران شرکت‌های ورشکسته پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «احمدبهبودی» معاون قضایی رئیس کل و رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان قزوین با اشاره به عملکرد اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری اظهارکرد: مطابق قانون تجارت پس از صدور رای قطعی از محاکم قضایی بنگاه اقتصادی ورشکسته اطلاق  می شود، به همین منظور قانون، مدیریت این بحران اقتصادی را بر عهده دادگستری گذاشته تا اداره تصفیه امور ورشکستگی به حل این بحران بپردازد.
این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر 36پرونده در اداره امور تصفیه ورشکستی دادگستری در جریان رسیدگی قرار دارد که 25فقره مربوط به اشخاص حقوقی و 11فقره نیز مربوط به اشخاص حقیقی می باشد.
بهبودی عنوان کرد: در نیمه نخست سال جاری درآمدهای صندوق الف ماده 52قانون امور تصفیه و ورشکستگی در استان قزوین با رشد بیش از 3هزار درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل به بیش از 63میلیارد ریال رسیده است.
معاون قضایی رئیس کل و رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان قزوین با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری 19فقره مزایده توسط این اداره برگزار شده است، اظهارکرد: 336میلیارد و 600میلیون ریال از  طلب بستانکاران شرکت های ورشکسته وتجار پرداخت شده است.
بهبودی در خاتمه یادآورشد: با اقدامات صورت گرفته در اداره  تصفیه امور ورشسکتگی به زودی زمینه احیا دو واحد تولیدی  فراهم خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان