ماهان شبکه ایرانیان

اجرای ۱۷برنامه تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی

مدیر عامل نیروگاه شهید رجایی قزوین گفت: ۱۷برنامه تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و با بهره‌گیری از توانمندی متخصصان بومی، در حال انجام است.

اجرای 17برنامه تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازقزوین؛ «ابوالفضل موتابها» مدیر عامل نیروگاه شهید رجایی قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: تامین برق و تعمیرات بخش های مختلف نیروگاه شهید رجایی، دوکار عمده ای است که در این نیروگاه با تلاش همکاران ما صورت می گیرد و توانستیم روزهای سخت تابستان را بدون مشکل بگذرانیم.

وی عنوان کرد: 17 برنامه تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و با بهره‌گیری از توانمندی متخصصان بومی، در حال انجام است و این موضوع نتیجه اعتماد به جوانان این مرزوبوم است.

مدیر عامل نیروگاه شهید رجایی قزوین اظهارکرد: ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز نیروگاه در نیروگاه شهید رجایی با پتانسیل خوب استان صنعتی قزوین، شرکت های دانش بنیان و همچنین دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و دانشگاه شریف به درستی در حال تولید و انجام است و عمده نیاز قطعات مکانیکی طی بیست سال گذشته در داخل کشور و استان تامین شده که نشان از دانش بالای جوانان ما دارد.

موتابها خاطرنشان کرد: انجام حجم گسترده‌ فعالیت های تعمیراتی در سه حوزه الکتریک، ابزار دقیق و مکانیک، وجود متخصصان با تجربه ای را می‌طلبد و همچنین برای تداوم فعالیت 13واحد نیروگاه شهید رجایی در شرایط تحریم های اقتصادی کشور، تامین قطعات و تجهیزات امری ضرورتی نیز محسوب می شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان