شلوارهای یوگایی که مناسب محل کارتان نیز هستند

ساعت‌های طولانی کار، تحمل شلوارهای تنگ و بدون خاصیت کشسانی را بسیار مشکل می‌کند اما با یک خلاقیت جدید از طراحی به نام سارا جیمز، راحتی در محل کار با شلوارهای یوگا امکان‌پذیر می‌شود

ساعت‌های طولانی کار، تحمل شلوارهای تنگ و بدون خاصیت کشسانی را بسیار مشکل می‌کند اما با یک خلاقیت جدید از طراحی به نام سارا جیمز، راحتی در محل کار با شلوارهای یوگا امکان‌پذیر می‌شود. این شلوارها از لحاظ ظاهری تفاوت‌هایی با شلوارهای یوگای معمولی دارند که آن‌ها را برای استفاده در محل کار مناسب می‌سازد.برای آشنایی بیشتر با این طراحی ابتکاری با بنیتا همراه باشید. 

جین‌های راحتی و کشی که در سال 2009 به بازار آمد امروزه جایگاهش را در دنیای مد از دست داده اما شلوارهای راحتی شرکت بتابرند با نام شلوارهای رسمی یوگا که مخصوص محل کار و خارج از خانه و با همان خاصیت ارتجاعی شلوارهای یوگا و تمرین طراحی شده گزینه‌ای زیبا و بسیار کارآمد است. این شلوارها که تازه روانه‌ی بازار شده‌اند هم‌اکنون به قیمت 78 دلار در زنگ‌های مشکی، سرمه‌ای و خاکستری به فروش می‌رسند.

 

شلوارهای یوگا برای محل کار طراحی سارا جیمز

Credit: BetaBrand

سارا جیمز طراح این ابتکار جدید می‌گوید: «می‌خواستم شلواری طراحی کنم که مناسب یوگادوستان کاری و جدی در مشاغل خود باشد.» او در ادامه اظهار می‌کند که با تلفیق جنس منعطف شلوارهای مخصوص ورزش یوگا و ویژگی‌های ظاهری یک شلوار نیمه‌رسمی موفق به طراحی شلواری شدیم که افراد می‌توانند بعد از یک تمرین ورزشی سبک بعدازظهری، بدون نیاز به صرف زمان برای عوض کردن لباس خود به محل کار بازگردند. این شلوارها دارای طرح جیب در ظاهر است اما برای جلوگیری از اختلال در جریان انرژی در هنگام تمرین یوگا بدون جیب هستند. علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، این شلوارها به دلیل دوکاره بودن حجم زیادی از شلوارهای شما را در کمد لباستان کاهش می‌دهند.

اگر نگران ظاهر خود در این‌گونه شلوارها هستید می‌توانید از ترکیب پوششی که مدل‌هایی همانند کندال جنر همراه با این‌گونه شلوارها استفاده می‌کنند الهام بگیرید.

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان