ماهان شبکه ایرانیان

۸ راهکار برای جوان سازی پوست بدون نیاز به بوتاکس

پوست به عنوان یکی از مشخصه های ظاهری می تواند تاثیر قابل توجهی در زیبایی ما داشته باشد. به همین منظور باید برای مراقبت هرچه بیشتر از آن تلاش کنیم. در ادامه‌ی این مقاله با استفاده از راهکارهایی بسیار ساده روش جوان سازی پوست، بدون نیاز به بوتاکس و داروهای شیمیایی را به شما نشان می‌دهیم.با بنیتا همراه باشید.

پوست به عنوان یکی از مشخصه های ظاهری می تواند تاثیر قابل توجهی در زیبایی ما داشته باشد. به همین منظور باید برای مراقبت هرچه بیشتر از آن تلاش کنیم. در ادامه‌ی این مقاله با استفاده از راهکارهایی بسیار ساده روش جوان سازی پوست، بدون نیاز به بوتاکس و داروهای شیمیایی را به شما نشان می‌دهیم.با بنیتا همراه باشید.

محصول مرتبط: کرم مرطوب کننده روز لورال پاریس مدل Hydra Total 5 مناسب پوست نرمال و مختلط حجم 50 میل

جوانسازی پوست

1- از مرطوب کننده ها استفاده کنید

زمانیکه به پوست خود استراحت داده اید، استفاده‌ی مداوم از مرطوب کننده ها به پوست شما این شانس را می دهد که در حد توان رطوبت به خود جذب کند. این مساله به خصوص برای آن دسته از افرادی که در شرایط اقلیمی خشک سکونت دارند یا در فصل زمستان که خشکی پوست به حد اکثر خود می رسد حائز اهمیت است .

 خوردن آب

2- بیش از پیش آب بنوشید

حقیقت این است که پوست های خشک مستعد چروک بیشتر هستند، به همین دلیل هرچقدر پروسه‌ی آب رسانی به بدن خود را افزایش دهید به زیبایی پوست خود کمک کرده اید .

 خوردن ماهی

3- ماهی و خوراکی های تازه را در سبد غذایی خود جای دهید

در این حالت با مصرف بالای آنتی اکسیدان ها از بروز آسیب های احتمالی به پوست خود جلوگیری خواهید کرد، جدای از این، مصرف منظم امگا 3 درصد بالایی از اسیدهای چرب که موجب ترمیم بافت شل پوست می شود را برای شما در پی خواهد داشت .
شیرینی

4- مصرف شکر را پایین بیاورید

به طور کلی شکر جزو آن دسته از اقلامی است که برای سلامت شما ضرر آفرین است. در این راستا اگر در برنامه‌ی غذایی خود از مقادیر بالایی شکر استفاده می کنید باید حواستان را خوب جمع کنید، چرا که این ماده موجب تضعیف کلاژن و آلاستین پوست شما میشود (این فیبرها در واقع مسئول جوان سازی پوست هستند)
لوازم آرایش

5- مراقب آرایش خود باشید

آن دسته از لوازم آرایشی که ساختاری پودر مانند دارند را کنار بگذارید. این مواد موجب خشکی پوست شما خواهند شد. بهتر است این مواد را با ترکیبات مایع و یا کرم های مرطوب کننده جایگزین کنید. این حساسیت را در قبال کرم پودر، رژگونه ، سایه چشم و هر آنچه در پروسه آرایشی شما استفاده می‌شود اعمال کنید .

 رتینول

6- رتینول (ویتامین آ ) را به خاطر داشته باشید 

ویتامین آ باعث سریع تر شدن جریان رشد کولاژن می شود. این به معنای پوستی سفت و آراسته برای شماست. (بهتر این است که برای استفاده از این ترکیبات با دکتر خود مشورت کنید ). بهره گیری از مرطوب کننده ها میتواند برای شروع مناسب باشد .
لیزر

7- لیزردرمانی را امتحان کنید

استفاده از این روش درمان می‌تواند نقاط تیره ای که بر روی پوست صورت و قفسه سینه دیده می شود را محو کند. از این گذشته درمان لیزری با سفت کردن پوست موجب می‌شود خطوط و چروک ها هرچه کمتر به چشم بیایند. نکته ای که بعد از پروسه درمان می بایست به آن توجه داشته باشید استفاده‌ی منظم از کرم های ضد آفتاب است درغیر این صورت نتیجه‌ی دلخواه را مشاهده نخواهید کرد.


خوابیدن

8- بیشتر بخوابید

سعی کنید حداقل هشت ساعت را به خواب خود اختصاص دهید. توجه داشته باشید که محیط خواب شما حتما باید تاریک باشد.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان