۶ روش برای تا زدن دمپای شلوار

اگر وبلاگ‌های مربوط به فشن و سلبریتی‌ها را دیده باشید، متوجه می‌شوید که خانم‌های خوشتیپ‌های زیادی دمپای شلوار جین خود را بالا می‌زنند

اگر وبلاگ‌های مربوط به فشن و سلبریتی‌ها را دیده باشید، متوجه می‌شوید که خانم‌های خوشتیپ‌های زیادی دمپای شلوار جین خود را بالا می‌زنند. درست همانطور که لایه لایه پوشیدن، لباس‌های ساده را زیباتر می‌کند تا زدن شلوار جین هم ظاهرش را زیباتر نشان می دهد. اما آیا می‌دانید که چطور باید این کار را انجام داد یا اینکه چگونه شلوار جین با دمپاهای بالا زده را با بقیه لباس‌ها ست کرد؟ ما یک راهنما برای شما آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید دمپای شلوار جین خود را به بهترین شکل بالا زده و لباس‌هایتان را مناسب با آن ست کنید. پس با بنیتا همراه باشید.

تای بلند

شلوار جینCredit: NYDJ

این مدل تا را جدیدا زیاد دیده‌ایم، مخصوصا در وبلاگ‌هایی که مربوط به استایل خیابانی هستند. این سبک تا زدن در عین جدید و مد بودن، بسیار ساده است.

شلوار جین‌های مناسب برای این نوع تا: شلوار جین‌های چسبان یا راسته با رنگ تیره و متوسط برای این مدل تا مناسب هستند.

روش کار چگونه است؟ لبه شلوار را یک تای ساده به سمت بالا بزنید. اندازه تا باید حداقل 12 سانتی‌متر باشد تا ظاهرش جدید‌تر و زیباتر به نظر برسد.

با چه لباس‌هایی ست کنیم: برای تکمیل ظاهر این نوع شلوار باید کمی محتاطانه رفتار کنید. هیچ‌موقع این نوع تا را روی شلوار جین‌های قدیمی نزده و با لباس‌های ساده نپوشید زیرا اصلا ترکیب خوبی نخواهد شد. در عوض باید سعی کنید به بیننده نشان دهید که انتخابتان از این نوع تا زدن شلوار هدف‌دار بوده است. پیشنهاد ما این است که این شلوار را با یک تاپ راه راه و بارانی کلاسیک و کفش پاشنه بلند ست کنید.

تای مرتب و تمیز (نسخه شلوار جین کلاسیک)

شلوار جینCredit: Rag and Bone

همانطور که از اسمش پیداست دمپا‌های این شلوار به دقت تا زده شده‌اند. پهنای هر تا در این مدل یکسان بوده و در هر مرحله به طور کامل روی هم قرار می‌گیرند.

شلوار جین‌های مناسب برای این نوع تا: شلوار جین‌های چسبان یا راسته برای این مدل تا مناسب هستند.

روش کار چگونه است؟ دمپای شلوار را دو بار به اندازه 5 سانتی‌متر تا بزنید تا مانند تصویر شود. از یک اتو استفاده کرده و روی تا فشار دهید تا ظاهرش کامل و بی‌عیب شود.

با چه لباس‌هایی ست کنیم: ظاهر این شلوار به اندازه‌ای کلاسیک است که حتی در محل کارتان هم می‌توانید آن را بپوشید. مخصوصا با یک کت بلیزر، تاپ دکمه‌دار ،کمربند باریک چرمی و کفش‌های پامپ با پاشنه متوسط عالی خواهد شد. همچنین می‌توانید این شلوار را با هر تاپی که همیشه با شلوارهای جین چسبان می‌پوشیدید و کفش‌های تخت امتحان کنید. بسته به استال شخصی‌تان می‌توانید این شلوار را با کفش‌های تخت، آکسفورد یا نیم بوت، ست کنید.

تای مرتب و تمیز (نسخه شلوار جین چسبان)

شلوار جینCredit: AG Denim

طول تای مناسب برای نسخه شلوار جین چسبان ، تقریبا 2/5 سانتی‌متر است. اگر روی آن را اتو بزنید هم به ایستادگی‌اش کمک کرده‌اید و هم ظاهرش را بهتر نشان داده‌اید.

شلوار جین‌های مناسب برای این نوع تا: شلوار جین‌های چسبان و کمی رنگ و رو رفته و همچنین شلوار جین‌های دمپا دار برای این مدل تا مناسب هستند.

روش کار چگونه است؟ دمپای شلوار را دو بار به اندازه 2/5 سانتی‌متر تا بزنید و برای اتمام کار روی آن را با اتو فشار دهید.

با چه لباس‌هایی ست کنیم: با این مدل شلوار جین، لباس‌های معمولی زیادتری را نسبت به نسخه کلاسیک آن می‌توانید بپوشید. برای داشتن استایل مناسب آخر هفته، آن را با یک نیم بوت و تاپ معمولی ست کنید. همچنین می‌توانید این مدل تا را روی یک شلوار جین تیره با قد دمپای بلند پیاده کرده و در قرار‌های دوستانه بپوشید. یک تاپ رسمی و کفش پاشنه بلند یا صندل هم با این مدل خوب می‌شود.

تای ساده و آسان

شلوار جینCredit: KUT from the Kloth

همانطور که از اسمش پیداست این مدل تا بسیار ساده است و در عین حال استایل خوبی دارد.

شلوار جین‌های مناسب برای این نوع تا: شلوار جین سنگ شور، چسبان یا کمی گشاد و راسته برای این مدل تا مناسب هستند. نحوه سنگ شور کردن شلوار جین را بخوانید.

روش کار چگونه است؟ فقط کافیست دمپای شلوارتان را تا بزنید. نگران نباشید که یک اندازه باشند یا اینکه هر دو لنگه تای یکسان داشته باشند. داشتن کمی عدم تقارن در این مدل عالی است زیرا ظاهرتان را بیخیال نشان می‌دهد.

با چه لباس‌هایی ست کنیم: این نوع شلوار جین با لباس‌های معمولی مخصوص آخر هفته خوب می‌شود. می‌توانید این شلوار را با کتانی‌های ساده یا کفش‌های رسمی بپوشید. این مدل شلوار برای زمانی مناسب است که بخواهید نشان دهید به ظاهرتان اهمیت می‌دهید اما تلاش زیادی برای آن نمی‌کنید. مثلا این نوع تا روی یک شلوار رنگ و رو رفته با یک تاپ زیبا و کفش پاشنه بلند بسیار خوب می‌شود.   

تای گرد

شلوار جینCredit: Courtshop

این مدل هم یک مدل ساده و معمولی دیگر برای تا زدن دمپای شلوار جین است.

شلوار جین‌های مناسب برای این نوع تا: شلوار جین‌های چسبان، کمی گشاد و برمودا برای این مدل تا مناسب هستند. باریک تا زدن کلید اصلی این مدل است زیرا در غیر این صورت ممکن است تای آن باز شود.

روش کار چگونه است؟ دمپای شلوار را چند بار به سمت بالا تا بزنید. در واقع باید آن را گرد تا بزنید تا ظاهرش تمیز و مرتب نشود. تقریبا به اندازه 2/5 سانتی‌متر بالای زانو بسیار مناسب است.

با چه لباس‌هایی ست کنیم: این نوع شلوار را با تیشرت‌های کمی گشاد و صندل برای فصل تابستان بپوشید. همچنین می‌توانید در روزهای خنک آن را با یک کت و شلوار پاشنه بلند به تن کنید. برای آشنایی بیشتر با انواع کت‌ها، خواندن مقاله "12 کت پر طرفدار در پاییز" را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تای ثابت

شلوار جینCredit: Joe's Jeans

این مدل تا از زمان‌های بسیار قبل تا به حال وجود داشته است. این استایل متعلق به سال 1950 بوده و راهی است برای اینکه پاهایتان را لاغرتر نشان دهید. 

شلوار جین‌های مناسب برای این نوع تا: شلوار جین‌های راسته، کمی گشاد، دمپا دار و یا شلوار جین پیشبندی برای این مدل تا مناسب هستند.

روش کار چگونه است؟ دمپای شلوار را به بغل کشیده و زمانی که دور مچ پا محکم شد آن را تا بزنید.

با چه لباس‌هایی ست کنیم: این نوع شلوار را با هر لباسی که تا به حال به تن می‌کردید، می‌توانید بپوشید. این شلوار با همه نوع لباس خوب می‌شود. می‌توانید آن را با یک صندل جلو باز و یا نیم بوت جلو بسته بپوشید.

اگر از طرفداران شلوار جین هستید خواندن مقاله "6 دلیل برای کمتر شستن شلوار جین" را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر