ماهان شبکه ایرانیان

غیر قابل انتظارترین وسایل در هفته مد پاریس

هرگز فکرش را نمی‌کردیم که این کلمات را تایپ کنیم اما مزون مارجیلا (خانه مد فرانسوی) تبدیل به صحنه لباس‌های ورزشی شده است. برای اثبات این ادعا تنها نگاهی به مجموعه تابستان و بهار ۲۰۱۷ این برند بیندازید. لباس‌هایی رنگارنگی که با کمک طراح نابغه‌ای به نام جان گالیانو در کنار هم جمع شده بودند.

هرگز فکرش را نمی‌کردیم که این کلمات را تایپ کنیم اما مزون مارجیلا (خانه مد فرانسوی) تبدیل به صحنه لباس‌های ورزشی شده است. برای اثبات این ادعا تنها نگاهی به مجموعه تابستان و بهار 2017 این برند بیندازید. لباس‌هایی رنگارنگی که با کمک طراح نابغه‌ای به نام جان گالیانو در کنار هم جمع شده بودند.

Credit: Getty Images

در کنار کت‌های بافته‌شده و مهره‌دار، که با جزئیات ورزشی کم‌کم خود را نشان داده‌اند اینبار کفش‌ها نیز به این روند پیوسته‌اند. یک صندل و پوتین دوگانه همراه با یک دستکش طرح گل‌دار و قسمت جداگانه‌ای برای انگشت شست پا و طرح پلاستیکی که برای قدم زدن در یک منطقه‌‌ی صخره‌ای مناسب است. در ادامه هم یک لباس شنای درخشان که بدن مدل را نشان می‌دهد با آستین‌هایی که از قسمت باسن به روی زانو آویزان شده‌اند. یک ژاکت ضدآب همراه با طرح پرنده به روی آن که به عنوان یک پوشش وابسته یا حتی یک پوشش مستقل از چرم جیر روغنی ارتقاء یافته ساخته شده است.

اما خوراک اصلی این شو یک زیرانداز یوگا به رنگ سبزآبی بود که تا شده بود و درون تسمه‌ی کوله‌پشتی مدل قرار گرفته بود که ما تصور می‌کنیم درون آن یک ساق پای زیبا هم قرار داده شده است و البته یک تاپ و بطری آب دوستدار محیط زیست نیز همراه مدل بود. درست مثل یک دختر گرفتار شهری که قبل از رفتن به سرکار سری به کلاس یوگای خود می‌زند یک کیف پول دستی نیز بین زیرانداز یوگا و کوله‌پشتی آویزان بود. همین‌طور که زمان در زندگی در مضیقه قرار می‌گیرد و مجبورید یک کلاس بدنسازی را درون یک کیف جا بدهید چه بهتر که یک ظاهر شیک هم داشته باشید.

Credit: Getty Images

با این ژاکت مدرن (درست شده از یک کش باف پشمی صورتی و همراه با یک کت متناسب) و هدبند تقریباً کاربردی ساخته‌شده از لاتکس این شو می‌تواند به عنوان تصویری از چیزی که توسط آدم‌های مینیمال استفاده می‌کنند خود را نمایش دهد. لطفاً سعی کنید از این شو چیزهای زیادی یاد بگیرید این می‌تواند محسوس‌ترین کار گالیانو تا به امروز باشد.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان