آموزش کشیدن خط چشم ترکیبی

من روزهایم را با گشت زدن در سایت‌های مختلف سرگرمی و زیبایی سپری می‌کنم و خیلی اتفاقی به یک تکنیک آرایشی جدید که قبلا اسمش را نشنیده بودم به نام خط چشم ترکیبی برخورد کردم

من روزهایم را با گشت زدن در سایت‌های مختلف سرگرمی و زیبایی سپری می‌کنم و خیلی اتفاقی به یک تکنیک آرایشی جدید که قبلا اسمش را نشنیده بودم به نام خط چشم ترکیبی برخورد کردم. ایده من از آرایش چشمِ اسموکی همیشه این بوده است که یک سایه چشم مشکی بردارم و به صورت اتفاقی روی پلک خود بزنم. من زیاد اهل آرایش چشم نیستم زیرا پوست صورتم بدون استفاده از انواع فاندیشین‌ها احساس راحتی بیشتری دارد و هر از گاهی اگر یادم بماند از ریمل و رژ لب استفاده می‌کنم و مشکلی هم با این قضیه ندارم. من حدود 2 ماه پیش پیوند کبد انجام دادم و برای اینکه سیستم ایمنی بدنم به دیگر اعضای بدنم حمله نکند، از داروهای زیادی استفاده می‌کنم و این داروها عوارض جانبی مختلفی از جمله لرزش دست داشته‌اند و همین موضوع باعث شده تا کشیدن خط چشم مایع برای من تبدیل به یک کابوس شود. از همه این‌ها گذشته من به دنبال یاد گرفتن خط چشم ترکیبی بودم که در عین ظرافت، ظاهر بسیار زیبایی نیز دارد و به نظر نمی‌سید که برای انجام دادنش نیاز به وسیله یا صرف زمان داشته باشم. با بنیتا همراه باشید تا مراحل انجام کار را با شما به اشتراک بگذارم.

خط چشم ترکیبیCredit: Emily Kemp

قدم اول

خط چشم ترکیبیCredit: Emily Kemp

من برای چشم و نواحی اطراف آن از سایه همرنگ با پوست صورت استفاده کردم زیرا مهم است که رنگ پلک شما کاملا طبیعی به نظر برسد اگر تغییر رنگ محسوس باشد باعث می‌شود خط چشم به خوبی دیده نشود. من از انگشتم استفاده کرده و سایه را روی سراسر پلکم کشیدم. "چطور با انتخاب صحیح سایه چشم رنگ، چشم تان را زیباتر کنید؟" را نیز مطالعه کنید.

قدم دوم

خط چشم ترکیبیCredit: Emily Kemp

من از یک مداد چشم نرم و روان برای کشیدن یک خط چشم دنباله دار استفاده کردم. خط چشم‌های مایع و یا سورمه برای کشیدن این نوع خط چشم زیاد مناسب نیستند. همچنین سر مداد چشم هم باید تراشیده و تیز باشد.

قدم سوم

خط چشم ترکیبیCredit: Emily Kemp

سپس من از یک خط چشم مایع به رنگ آبی استفاده کردم و آن را دقیقا بالای خط چشم مشکی کشیدم. این مرحله از کار یعنی استفاده از خط چشم مایع همیشه من را نگران می‌کرد. اما بعد از اینکه فهمیدم می‌توانم دست لرزانم را با دست دیگرم محکم نگه دارم، متوجه شدم که می‌توانم که یک خط چشم صاف و نرم بکشم. 

از جمله رنگ‌های دیگری که ترکیب خوبی ایجاد می‌کنند می‌توان به ترکیب مشکی و سفید، مشکی و طلایی، مشکی و آبی فیروزه‌ای، آبی و طلایی و مشکی و نقره‌ای اشاره کرد.

قدم چهارم

خط چشم ترکیبیCredit: Emily Kemp

هرچقدر هم که دستانتان محکم و بدون لرزش باشند باز هم ممکن است که اشتباهاتی رخ دهد. این خطوط دائمی نیستند و می‌توانید آن‌ها را به راحتی با برس و پاک کننده آرایش بدون روغن پاک کنید. فقط کافیست برس را داخل محلول فرو برده و سپس به آرامی روی چشمانتان بکشید. 

نتیجه

خط چشم ترکیبیCredit: Emily Kemp

خط چشم ترکیبیCredit: Emily Kemp

خط چشم ترکیبیCredit: Emily Kemp

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، به طرز شگفت آوری سخت‌ترین بخش کار که کشیدن خط چشم مایع بود کامل و بی عیب و نقص انجام شد. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنم اگر شما هم دستان لرزانی دارید، حوصله انجام آرایش چشم اسموکی را ندارید و یا از طرفداران خط چشم هستید، این مدل را حتما امتحان کنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان