ماسک عسل ابلیمو و درمان سریع جوش ها

اگر شما در دهه‌ی ۲۰ یا ۳۰ سالگی هستید و می‌خواهید از پوست خود بهتر مراقبت کنید، در اینجا ماسکی خانگی برای صورت را به اشتراک می‌گذاریم که پوست را تازه، تمیز، و مرطوب می‌کند. با بنیتا همراه باشید.

اگر شما در دهه‌ی 20 یا 30 سالگی هستید و می‌خواهید از پوست خود بهتر مراقبت کنید، در اینجا ماسکی خانگی برای صورت را به اشتراک می‌گذاریم که پوست را تازه، تمیز، و مرطوب می‌کند. با بنیتا همراه باشید.

لیمو سلول‌های مرده‌ی پوست را حذف می‌کند و به روشن کردن دانه‌های سرسیاه، آکنه، و نواحی لکه دار کمک می‌کند، در حالی که عسل یک آنتی اکسیدان طبیعی و ضد باکتری است.

پوست خود را قبل از استفاده از هر گونه ماسک صورتی آماده کنید، مقداری آب جوش گرم در یک کاسه بریزید و بالای آن بایستید تا بخار آب منافذ پوست شما را باز کند. نصف یک لیمو را بفشارید و در کاسه‌ای بریزید. سپس یک قاشق غذاخوری عسل خام ارگانیک را در آن مخلوط کنید و روی صورتتان بمالید. از مالیدن آن به نواحی اطراف چشم اجتناب کنید. بگذارید پوست شما تمام این مواد را به خوبی به مدت 15-30 دقیقه جذب کند (بستگی به حساسیت پوست شما دارد). صورت را با آب گرم بشویید، و در آخر  آب سرد را به صورتتان بزنید تا منافذ پوست شما بسته شود. صورتتان را به آرامی با یک حوله خشک کنید. بگذارید پوستتان بقیه‌ی روز را نفس بکشد، و یا از مرطوب کننده و سرم مورد علاقه‌تان استفاده کنید.

ماسک عسل آبلیمو

آنچه شما نیاز دارید:

نصف یک لیمو

1 قاشق غذاخوری عسل خام

ظرف

قاشق


مزایای ماسک عسل و لیمو:

- از بین بردن آکنه

- پاک کننده‌ی ملایم

- خشک کردن جوش

-کم کردن اندازه‌ی منافذ

- نرم کننده‌ی پوست

- کاهش قرمزی و تسکین دهنده‌ی التهاب

- درخشان کننده پوست

- برطرف کننده‌ی خشکی و پوسته‌پوسته شدن پوست

- آب‌رسانی پوست

- روشن کننده ‌یپوست

- صاف کردن پوست (به علت آسیب‌های نور خورشید و یا لکه) و کمک به درمان زخم‌ها

- ضد عفونی کننده کردن پوست (باکتری‌ها کنار عسل نمی‌توانند زندگی کنند)

منبع: بنیتا


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان