ماهان شبکه ایرانیان

رنو کولئوس ۲۰۱۷ پیش فروش می‌شود

خودروی شاسی بلند رنو کولئوس ۲۰۱۷ برای تحویل ۹۰ روزه توسط نماینده‌ی رسمی واردات رنو در ایران پیش فروش می‌شود.

رنو کولئوس 2017 پیش فروش می‌شود

خودروی رنو کولئوس جدید یا همان رنو کولئوس 2017 توسط نگین خودرو، نماینده‌ی رسمی واردات رنو در ایران برای تحویل در بهار 96 پیش فروش می‌شود. 

نگین خودرو در نمایشگاه خودرو تهران خودروی رنو کولئوس را رونمایی و اعلام کرد که این خودرو با قیمت 199 میلیون و 500 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

هم‌اکنون این خودروی شاسی بلند برای تحویل 90 روزه پیش‌فروش می‌شود. رنو کولئوس 2017 به‌صورت فول آپشن در بازار ایران عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان خودروی شاسی بلند رنو برای پیش‌خرید خودروی رنو کولئوس 2017 در ایران، باید مبلغ 100 میلیون تومان پیش پرداخت کنند. این پیش فروش با نرخ سود مشارکت 16 درصد و تحویل 90 روزه ارائه خواهد شد.

با توجه به نرخ سود مشارکت و زمان تحویل این خودرو، 4 میلیون تومان سود مشارکت به خریداران تعلق می‌گیرد و برای پرداخت باقیمانده باید مبلغ 95 میلیون و 500 هزار تومان پرداخت کنند. سود انصراف این پیش خرید 14 درصد اعلام شده است.

رنو کولئوس 2017 با دو دیفرانسیل فعال و پیشرانه‌ی 2500 سی‌سی دارای 4 سیلندر ارائه می‌شود. این خودرو قرار است با ضمانت 5 ساله یا 150 هزار کیلومتری نگین خودرو عرضه شود. در این پیش فروش، هر خودرو با یک کد ملی فروخته خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان