با فواید هایفرکوئنسی صورت آشنا شوید

هایفرکوئنسی پوست از روش های درمانی ای است که عموما در مراحل پایانی بهبود های تخصصی و بالینی صورت مورد استفاده قرار می گیرد و بر اساس امواج هایفرکوئنسی تمام مشکلات پوستی را برطرف می نماید.

با فواید هایفرکوئنسی صورت آشنا شوید

از جمله فواید هایفرکوئنسی صورت می توان به درمان آکنه، خط های ریز، چین چروک، حلقه های سایه شده زیر چشم و پف های شکل گرفته به روی آن اشاره داشت. اما در کلینیک های زیبایی فیشیال با کمک جریان الکتریکی ایمن شده، رشد و افزایش تولید سلول های جدید را نتیجه خواهد شد که با بهبود مشکلات پوستی، پوست شاداب و سالمی را به ارمغان مشتریان عزیز همراه می آورد.

اما دستگاه هایفرکوئنسی چه خواهد کرد؟ این دستگاه بسیار در افزایش سرعت بخشی بهبود پوست و سلامت آن نقش پر رنگی ایفا دارد به صورتی که اگر دارای تیپ پوستی چرب هستید می توانید با تکرار این فیشیال تولید بی اندازه روغن را در سطح پوست کنترل کنید و به گونه ای کاهش دهید چرا که اگر در پوست تجمع یابند و پاکسازی ای صورت نگیرد، جوش و آکنه های ریز و درشت پیش خواهد آمد. جای زخم های ایجاد شده به روی پوست را از میان می برد و اثر منفی ای از چین چروک باقی نخواهد گذاشت.

آشنایی با هایفرکوئنسی پوست

در کلینیک های زیبایی برای تکمیل سازی فیشیال پوست در مراحل پایانی از دستگاه هایفرکوئنسی استفاده می نمایند. این دستگاه پیشرفته زیبایی با هدف ضد عفونی کردن و پاکسازی پوست روند از بین برنده عیب های پوستی را سرعت می دهد تا در کوتاه ترین زمان اثری به جای نماند.

با فرکانس بالا عمل کرده و عملکرد ضد باکتریایی و ضد میکروبی دارد که هم به پاکسازی آکنه کمک می کند، هم در بهبود چین چروک ها موثر است و هم با از بین بردن تیرگی های پوست به شفافیت سطحی آن نتیجه مثبت حاصل می کند.

این روش با تقویت سیستم ایمنی پوست، التهابات و قرمزی های پیش آمده را کاهش داده تا در درمان منافذ باز و بزرگ شده حاصل از آکنه موثر باشد، همانطور که اشاره شد جوش و آکنه نتیجه چربی های تجمع یافته به روی پوست است که باید کنترل شود.

باید گفت که این روش، روشی بسیار شگفت انگیز برای آن دسته از افرادی است که با اشکال التهاب های شدید پوستی درگیر هستند و نمی دانند که برای دریافت نتیجه بهتر چه اقدامی را باید تکرار نمایند تا در زمانی کوتاه به نتیجه ای عالی برسند.

هایفرکوئنسی صورت چگونه است؟

اجزای تشکیل دهنده دستگاه هایفرکوئنسی پوست صورت کدام اند؟

برای آشنایی از دستگاه بهتر است آرام با اجزای تشکیل دهنده آن آشنا شوید. این دستگاه دارای 4 عدد هندپیس یا همان پراب است که برای بخش های متفاوت بدن به کار گرفته می شوند. پراب ها به دستگیره دستگاه متصل می شوند که پس از وارد سازی سیم آن به پریز برق، روشن شده و به کمک دست های اپراتور آموزش دیده بهترین نتایج را برای مشتری خلق می کند.

اما لوازم جانبی آن چه بخش هایی دارد:

چسب قارچی؛

از چسب قارچی برای پاکسازی بخش های وسیعی از پوست چون گونه ها، پیشانی، سینه و پشت به کار گرفته می شود.

اتصال نوک تیز؛

این پراب برای بهبود لکه های کوچک پوستی چون لکه های آکنه کیستیک کاربرد دارد.

تکیه گاه شانه؛

این اجزا برای هدف قرار دهی پوست سر و پوست مو استفاده می شود.

چسب قاشقی؛

اما از این اجزا نیز برای درمان بخش هایی از بدن چون شکم، زیر فک و گردن به کار گرفته می شود.

دستگاه فیشیال هایفرکوئنسی چگونه عمل می کند؟

دستگاه های پاکسازی صورت چون هایفرکوئنسی با الکترود های هایفرکوئنسی کار می کنند.

از شیشه ای شفاف و نازک تهیه شده که اشکال و اندازه های متنوع دارد.

پس از آنکه الکترود در قسمت نگهدارنده دستگاه قرار می گیرد، جریان متناوب بسیار کمی ایجاد شده که با پوست تماس پیدا می کند. این جریان ایجاد شده از الکترود شیشه ای عبور کرده تا موجب تولید انرژی اکتریکی و گاز بی آسیب اوزون شود.

گاز اوزون خاصیت ضد باکتریایی داشته که در درمان آکنه های پوستی بسیار موثر است به گونه ای که با هوای خارج شده از الکترود ترکیب شده تا جریان مولکول های اکسیژن را تامین نماید.

شاید در هنگام این فرآیند به روی پوست احساس سوزن سوزن شدن سطحی وار داشته باشید اما پس از درمان کاملا از بین می رود و جای هیچ نگرانی ای نیست.

یکی از مشهور ترین این دستگاه ها، دستگاه 7 کاره هایفرکوئنسی است که به عمیق ترین آسیب های پوستی می پردازد تا تمامی آن ها را از بین ببرد.

انواع فواید هایفرکوئنسی صورت کدام اند؟

  1. درمان پوست صورت با فرکانس بالا
  2. پاکسازی عمیق
  3. ضد باکتریایی بودن
  4. بهبود آکنه و جوش
  5. بهبود التهابات پوستی
  6. کنترل چربی
  7. بهبود گردش خون منظم
  8. از بین بردن چین چروک های پوستی
  9. پاکسازی و ضد عفونی کردن پوست صورت
  10. بسته شدن منافذ ریز و درشت
  11. تولید نرمال کلاژن
  12. پیشگیری از اشکال افتادگی پوست
  13. و …

مزیت های هایفرکوئنسی صورت کدام اند؟

مزیت های دستگاه هایفرکوئنسی

  1. تسریع کاهش دهی آکنه های پوستی و پیشگیری از ابتلای دوباره به آن ها با درصد 80 عددی
  2. افزایش گردش مسیر خونی در زیر پوست
  3. بهبود و کاهش التهابات سطحی و شدید پوستی
  4. اکسیژن رسانی به پوست برای تولید لایه های جدید
  5. بهبود و کاهش شکل گیری جوش های چرب و زیر پوستی
  6. از بین بردن تمام باکتری های موجود در لایه های صورت
  7. و ….

اصلی ترین ویژگی های کاربردی دستگاه هایفرکوئنسی کدام اند؟

  1. رشد مو های سر
  2. بهبود کیفیت ظاهر سلولیت
  3. افزایش ترشح کلاژن و الاستین پوست صورت
  4. رفع تیرگی و پف زیر چشم ها
  5. بهبود خط های ریز و درشت ( چین چروک ها )
  6. درمان آکنه و جوش
  7. کوچک سازی منافذ باز و بزرگ سطح پوست
  8. جوانسازی
  9. ضد باکتریایی
  10. تقویت پوست
  11. کنترل ترشح چربی پوست سر
  12. نقویت فولیکول های مو برای عمل رشد بهتر مو های سر
  13. و …

چه زمان هایی باید عمل هایفرکوئنسی پوست را تکرار کرد؟

یکی از اصلی ترین نکاتی که باید از عمل هایفرکوئنسی پوست بدانید این است که چه زمان هایی برای تکرار این همل مناسب است. هایفرکوئنسی مو و پوست باید در فاصله های منظم انجام بگیرد که آسیبی را نتیجه ندهد و شاهد بهترین معجزه های زیبایی باشید. برای آغاز عمل هایفرکوئنسی بهتر است هر 3 تا 6 هفته به تکرار آن بپردازید و پس از گذشت مدتی به صورت ماهیانه در منزل و یا در کلینیک های زیبایی انجام دهید تا همواره پوستی زیبا و شفاف داشته باشید.

چرا که این عمل را می توان از بهترین شیوه های درمانی زیبایی دانست که با کمک دستگاه هایفرکوئنسی صورت می گیرد. دستگاه مد نظر، فرکانس های بالا تولید کرده که با دخالت به سطح پوست تمام آسیب های شکل گرفته را به آسانی از بین می برد. اگر علاقمند به این دستگاه شده اید و آگاهی از چگونگی انجام آن ندارید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به کلینیک های زیبایی است تا اپراتور های آموزش دیده این عمل را انجام دهند.

بعد از هایفرکوئنسی پوست چه روش های مراقبتی را باید انجام داد؟

برای اطمینان از سلامت پوست واجب است دو عمل زیر را انجام نمایید:

  1. توصیه می شود تا گذشت چند روز از قرارگیری در معرض نور مستقیم خورشید پرهیز داشته باشید چرا که تا چند روز پوست حساس خواهد بود.
  2. توصیه می شود تا چند روز پس از عمل هایفرکوئنسی، از مرطوب کننده و آبرسان های مخصوص پوست خود استفاده نمایید تا از خشک شدگی پوست جلوگیری شود.

چه کسانی نباید استفاده ای از روش هایفرکوئنسی پوست داشته باشند؟

  1. ابتلا به بیماری های قلبی عروقی
  2. ابتلا به اشکال زیبای بارداری
  3. ابتلا به زخم های باز ( خطر ابتلا به افزایش عفونت های شدید پوستی )
  4. ابتلا به استفاده از AHA مثل اسید گلیکولیک ( خطر افزایش خشک شدگی پوست صورت )

عوارض دستگاه هایفرکوئنسی برای سلامت صورت

استفاده از این روش و این دستگاه عوارض جدی ای به دنبال نمی آورد چرا که روشی بسیار ملایم و ایمن است.

اما اگر عوارضی چون قرمزی پوست، سوزن سوزن و تورم شکل بگیرد پس از گذشت 1 تا 2 روز از بین خواهند رفت و هرگز جای نگرانی نیست.

کاربرد های اصلی هایفرکوئنسی پوست

بهبود خط های ریز و چین چروک:

اگر از دسته مشتریانی هستید که عمل هایفرکوئنسی را ماهانه انجام می دهید، بدانید که نشانی از چین چروک ها باقی نخواهد ماند چرا که این روش موجب افزایش گردش خون به زیر پوست شده تا تمامی سلول های آسیب دیده پوست درمان شوند.

اکسیژن پوست افزایش پیدا کرده و در نتیجه بافت، رنگ و شفافیت پوست تغییر خواهد کرد.

با تحریک سازی ترشح کلاژن و الاستین می توانید تا همیشه پوستی سفت، بدون خطوط چین چروک و بسیار جوان داشته باشید که به روحیه اعتماد به نفس شما نقش مثبت خواهد گذاشت.

بهبود تیرگی و پف های زیر چشم:

روش درمانی هایفرکوئنسی به خارج سازی لنفاوی و مایعات اضافی پوست کمک کرده که در آخر با افزایش دهی گردش خون به زیر چشم، کاهش سیاهی ها و پف چشم را نتیجه دهد.

از دیگر نشانه های مفید دستگاه، کاهش دهی نشانه های خستگی و پیری می باشد به گونه ای که از ظاهر درخشان و جوان پوست خود همواره رضایت دارید و از به آینه نگاه کردن لذت می برید.

افزایش ترشح کلاژن و الاستین:

با افزایش سن در زن و مرد، ترشح کلاژن و الاستین به شدت کاهش پیدا می کند، در نتیجه با ظاهر چین چروک و افتادگی پوست کاملا قابل مشاهده است اما اگر برای جبران تولید دو عنصر کلاژن و الاستین از دستگاه هایفرکوئنسی در کلینیک های زیبایی کمک بگیرید به آهستگی تمام ظواهر خطوط، تیرگی های رنگ و افتادگی های پوستی از بین خواهند رفت و دیگر خبری از منافذ پوستی در کار نیست.

رشد مو های سر:

باز هم با افزایش سن و مشکلات هورمونی اشکال ریزش تار های مو پیش می آید که با تغذیه رسانی به پوست سر می توان به لایه برداری آن پرداخت کرد تا گردش خون موضعی تقویت شود. با این حال فعالیت های غدد پوستی تحریک شده، در بخش های عصبی گرمای لازم تامین شده و در نتیجه سلامت پوست سر به خوبی تامین می شود.

چرا که الکترود دستگاه همچون رسانای ایمن عمل کرده و به عنوانی روشی بی نظیر برای درمان بسیاری از آسیب های پوستی به شمار می آید .

بهبود ظاهر سلولیت:

اگر از روش هایفرکوئنسی درمانی منظم استفاده شود می تواند در کاهش ظاهر سلولیت پوستی بسیار موثر باشد.

چرا که سال های بسیاری است که صنعت مدرن زیبایی از روش هایفرکوئنسی برای تخلیه لنفاوی، لایه برداری های پوستی، افزایش خون و گردش آن، ترشح افزایش کلاژن و الاستین برای ارتقای متابولیسم سلولی استفاده می کند تا در نهایت برای همیشه پوستی صاف و زیبا داشته باشید.

کاربرد های متنوع هایفرکوئنسی صورت

در پایان برای آگاهی از موضوعات فوندانسیون آرایشی، تونر های مختلف پوستی و روتین پوستی قبل از عید به مطالعه مقالات پیشین بپردازید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان