سریال کره‌ای سرنوشت را بدزد؛ داستان غافلگیرکنندۀ همسردزدی در چوسان!

«بوسام؛ سرنوشت را بدزد» جواهری برای علاقه‌مندان به سریال‌های تاریخی کره‌ای است؛ این داستانِ یک عاشقانۀ غیرمنتظره است، داستان یک رسم عجیب قدیمی و داستان توطئه‌ها و دسیسه‌های درباری.

سریال کره‌ای سرنوشت را بدزد؛ داستان غافلگیرکنندۀ همسردزدی در چوسان!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،سریال «بوسام؛ سرنوشت را بدزد» یکی از بهترین سریال‌های تاریخی کره‌ای در سال‌های اخیر بوده که علاوه بر بینندگان کره‌ای، توانسته مخاطبان بین‌المللی زیادی نیز به دست بیاورد؛ این سریال در آمریکا، ژاپن، تایوان و کشورهای جنوب آسیا بینندگان زیادی داشته است.

به گزارش فرادید؛ کلمۀ «بوسام» در عنوان این سریال به یک رسم قدیمی کره‌ای اشاره دارد. بوسام به معنی دزدیدن زنان بیوه برای ازدواج کردن با آن‌ها بوده است! البته گرچه ظاهرا این رسم عجیب به نظر می‌رسد اما دلیل جالبی برای آن وجود داشته است. در کرۀ قدیم ازدواج مجدد زنان بیوه نوعی بی‌حرمتی به خانوادۀ شوهر تلقی می‌شد اما اگر کسی ظاهرا دزدیده می‌شد و بعد ازدواج می‌کرد دیگر مرتکب بی‌حرمتی نشده بود.

داستان سریال «بوسام؛ سرنوشت را بدزد» حدود پانصد سال قبل در دوران پادشاهی چوسان و در زمان پانزدهمین پادشاه این سلسله اتفاق می‌افتد.

شخصیت اصلی سریال مردی به اسم «با وو» (با بازی جونگ ایل وو) است. با وو مردی لا ابالی و خلافکار است؛ او قمارباز و دزد است و اگر پول کافی به او بدهند حاضر است سنت بوسام (یعنی دزدیدن زن‌های بیوه) را برای مردان دیگران انجام بدهد.

سریال کره‌ای «سرنوشت را بدزد»؛ داستان غافلگیرکنندۀ «همسردزدی» در چوسان!

سریال کره‌ای «سرنوشت را بدزد»؛ داستان غافلگیرکنندۀ «همسردزدی» در چوسان!

ماجرای اصلی از یک بوسام اشتباه آغاز می‌شود. با وو که برای دزدیدن یک زن بیوه رفته، به اشتباه شاهدخت چوسان و دختر امپراتور گوانگ‌هی یعنی بانو سو کیونگ (با بازی کوون یوری) را می‌دزدد.

در ادامۀ ماجرا رازهایی از گذشته آشکار می‌شود که آینده و سرنوشت این دو نفر را دگرگون می‌کند؛ یکی از مهم‌ترین رازها به اصل و نسب و هویت واقعی با وو مربوط می‌شود.

«بوسام؛ سرنوشت را بدزد» همان ویژگی‌هایی را دارد که برخی از بهترین سریال‌های تاریخی کره‌ای دارند: پیچ و خم‌های داستانی غیرمنتظره و غافلگیرکننده، جلوۀ بصری جذاب و تماشایی، ترکیب ظریف و دوست‌داشتنی طنز و جدیت، بازیگران خوب و یک ریتم پرشتاب که به هیچ وجه حوصلۀ مخاطب را سر نمی‌برد.

این سریال در سال 2021 و در 20 قسمت از شبکۀ MBN کره پخش شد.

22057

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان