سرمربی بنیادکار: ترسی از ذوب آهن نداریم

سرگئی لوشجان می‌گوید تیمش ترسی از دیدار با ذوب آهن ندارد و برای کسب برد به میدان خواهد رفت.

سرمربی بنیادکار: ترسی از ذوب آهن نداریم

به گزارش ایسنا، در یکی از دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا فردا ذوب آهن نماینده ایران باید در خانه بنیادکار برابر این تیم ازبکستانی دیدار کند. 

سرگئی لوشجان سرمربی 43 ساله این تیم ازبکستانی در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: فردا بازی سختی برابر ذوب آهن داریم که چاره‌ای جز برد نداریم و می‌خواهیم هر طور شده سه امتیاز را در خانه نگه داریم. ما حریف آسانی برای ذوب آهن نخواهیم بود. بازیکنان جوانی در تیم داریم که همه در آینده پیراهن تیم ملی ازبکستان را به تن خواهند کرد و سرمایه فوتبال ما خواهند بود. این بازی مهمترین بازی فصل ما است چرا که اگر نتوانیم پیروز شویم کار ما در بازیهای برگشت بسیار سخت خواهد شد. 

او درباره بازیکنان محروم و مصدوم تیمش گفت: غیر از اکرم کمیلوف بقیه بازیکنان شرایط بازی دارند. البته تنها زمان مشخص خواهد کرد که چه بازیکنانی در تیم بازی خواهند کرد. ما برنامه‌های خوبی برای این دیدار داشتیم که الان در نشست خبری نمی‌توانم برنامه‌های تیمم را به زبان بیاورم. فقط این را می‌توانم بگویم که بازیکنان جانشین ما همه شرایط خیلی خوبی دارند.  ما برای برد در بازی فردا کاملا آماده هستیم و فضای خوبی در تیم ما حکم فرماست. ذوب آهن با توجه به شکست در بازی قبل، در این دیدار با تمام توان به میدان خواهند رفت و ترسی از باخت ندارد.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و بنیادکار روز سه‌شنبه ساعت 20 در ورزشگاه خانگی بنیادکار برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان