نتانیاهو مدعی کمک به بی‌آبی در ایران شد!

بنیامن نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در پیامی تصویری مدعی شد که برای کم آبی در ایران قصد دارد تا فناوری های جدیدی در زمینه مدیریت و تصفیه آب به مردم ایران پیشنهاد کند.

بنیامن نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در پیامی تصویری مدعی شد که برای کم آبی در ایران قصد دارد تا فناوری های جدیدی در زمینه مدیریت و تصفیه آب به مردم ایران پیشنهاد کند.

بنیامین نتانیاهو در پیام تصویری و در ادامه ادعاهای خود گفت: امروز قصد دارم یک پیشنهاد بی سابقه ای به ایران بدهم. این پیشنهاد در حوزه آب است.

نتانیاهو در ادعایی مضحک افزود: اسرائیل از مردم ایران حمایت می کند. به همین دلیل می خواهم به نجات تعداد بی شماری از مردم ایران کمک کنم.

در حالی نتانیاهو این پیشنهاد را مطرح کرده که به فاصله کمی از مرزهای سرزمین های اشغالی، مردم فلسطین در باریکه غزه در محاصره کامل رژیم صهیونیستی قرار دارند و بنابر اعلام سازمان ملل متحد وضعیت غذا، دارو و آب آشامیدنی سالم در این باریکه بحرانی است.

همچنین نظامیان صهیونیست طی هفته های گذشته با سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز مردم غزه موسوم به تظاهرات بازگشت که برای شکستن محاصره ظالمانه این رژیم صورت گرفته است، صدها تن از آن ها را به ضرب گلوله کشته و هزاران تن دیگر را زخمی کردند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه تشریح کرد: سازمان هواشناسی ایران می گوید که تقریبا 96 درصد از مناطق ایران از نوعی خشکسالی رنج می برند.

'عیسی کلانتری وزیر کشور پیشین ایران اشاره کرد که به دلیل آسیب های زیست محیطی 50 میلیون نفر از جمعیت ایران ناچار به ترک خانه های خود خواهند بود. 50 میلیون نفر!'

وی ادعا کرد: میلیون ها کودک ایرانی به دلیل مدیریت نادرست منابع حیاتی رنج می برند. اسرائیل نیز با چالش آب روبه رو است. ما فناوری های پیشرفته ای برای حل این مشکل توسعه داده ایم.

نتانیاهو ادامه داد: اسرائیل تقریبا 90 درصد از فاضلاب خود را تصفیه و بازیافت می کند. بیش از هرکشوری دیگر در جهان ما آبیاری قطره ای را اختراع کرده ایم. تکنولوژی های ما مواد مغذی مورد نیاز برای هر گیاه راه به صورت دقیق مشخص می کند.

وی گفت: اسرائیل کاردانی لازم را برای جلوگیری از فاجعه زیست محیطی در ایران دارد. من می خواهم این دانش را با مردم ایران به اشتراک بگذارم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: متاسفانه ایران اجازه سفر اسرائیلیان به این کشور را نمی دهد؛ بنابراین باید خلاق باشیم. و در آن اطلاعات دقیق در این باره که چگونه ایرانیان می توانند فاضلاب را تصفیه و بازیافت کنند قرار خواهیم داد.

نتانیاهو گفت: ما به شما نشان خواهیم داد چگونه کشاورزان ایرانی می توانند از محصولاتشان محافظت کرده و نانی به سفره خانواده های خود ببرند. مردم ایران مهربان و نجیب هستند.

وی در پایان گفت: ما کمک می کنیم که میلیون ها ایرانی مجبور به رنج کشیدن نباشند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پایان از ایجاد یک پایگاه الکترونیکی جدید به زبان فارسی خبر داد که در آن فناوری ها در زمینه تصفیه آب فاضلاب و همچنین اطلاعات دیگر در این زمینه در دسترس قرار خواهد گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان