ماهان شبکه ایرانیان
تازه های آشپزی

طرز تهیه آبگوشت کلم قمری همدانی خوشمزه

طرز تهیه آبگوشت کلم قمری با یک طعم فوق العاده را در این بخش مطالعه می کنید. این آبگوشت طعم عالی داشته و یک غذای محلی مقوی همدانی است.
3 ساعت پیش
شما علاقه مندان می توانید در ارگا نحوه تهیه انواعی از تنقلات جدید را مطالعه کنید. طرز تهیه قند رنگی با دو روش ساده و آسان را می توانید در این بخش مطالعه کنید.
14 ساعت پیش
طرز تهیه چلو ایتالیایی با ترکیب پنیر پارمزان عالی و ویژه است. شما می توانید نحوه تهیه این نوع چلو خوشمزه را در این قسمت بخوانید.
1 روز پیش
همانطور که می دانید سوپ یکی از پیش غذاهای بسیار خوشمزه و پرطرفدار است که دارای انواع مختلفی است. به همین خاطر، در این مقاله طرز تهیه سوپ زعفران را به شما آموزش خواهیم داد.
1 روز پیش
طرز تهیه کمپوت توت فرنگی را می توانید در این قسمت از آرگا مطالعه کنید. این نوع کمپوت رسپی ویژه ای داشته و برای پذیرایی در مهمانی ها نیز مناسب است.
1 روز پیش
کاچی یکی از انواع دسرهای بسیار مقوی و خوشمزه است که با روش های مختلفی می توانید آن را تهیه و نوش جان کنید که بسیار ساده و راحت می توانید آن را تهیه کنید به همین خاطر، در این مقاله طرز تهیه کاچی با شیر ...
2 روز پیش
شما علاقه مندان به آشپزی های خانگی می توانید در این بخش با طرز تهیه خوراک نخود یونانی آشنا شوید. این نوع خوراک طعم عالی دارد.
3 روز پیش
طرز تهیه اسموتی خرما که یک نوشیدنی مقوی بوده را می توانید در این بخش مطالعه کنید. این نوشیدنی ویژه طعم و مزه عالی و ویژه ای دارد.
3 روز پیش
طرز تهیه سینه مرغ شکم پر با یک دستور کاربردی و ساده را می توانید در این بخش مطالعه کنید. این نوع مرغ با ترکیب رب و گردو مزه دار می شود. شما این رسپی را در این بخش می خوانید.
3 روز پیش
برای داشتن دستورهای متنوع و متفاوت غذایی شما علاقمندان می توانید در این بخش همراه ما باشید. در این قسمت با طرز تهیه رول اسفناج و پنیر آشنا خواهید شد.
4 روز پیش
یکی از نان های محبوب و پرطرفدار نان قماق می باشد که نحوه تهیه آن بسیار ساده و راحت است به همین خاطر، در این مقاله طرز نان قماق را به شما دوستان آموزش خواهیم داد.
4 روز پیش
برای تزیین الویه لقمه ای و انواع فینگرفودهای آن شما می توانید در این بخش همراه ما باشید و با نمونه های جذاب و متنوع از این دیزاین ها آشنا شوید.
5 روز پیش
اگر از علاقه‌مندان به آشپزی های خانگی هستید در این بخش می توانید با طرز تهیه مرغ ناردونی ویژه آشنا شوید. این مرغ طعم و مزه فوق العاده ای دارد.
6 روز پیش
اگر به دنبال غذاهای متنوع با قارچ هستید در این بخش می توانید با طرز تهیه قارچ استراگانوف ویژه همراه ما باشید. این قارچ رسپی عالی دارد.
6 روز پیش
شما علاقه مندان به آشپزی های خانگی می توانید در این قسمت طرز تهیه پودر لبو را با ما بخوانید. این مودر موارد کاربرد زیادی داشته و در شیرینی و کیک استفاده می شود.
7 روز پیش
طرز تهیه خوراک کلم که طعم و مزه عالی داشته را می توانید در این قسمت مطالعه کنید. این نوع خوراک سبزیجات بسیار سالم و مقوی است.
8 روز پیش
برای داشتن یک کیک با طعم جذاب و جدید با در این بخش با طرز تهیه کیک پاپ کورن و مارشمالو همراه ما باشید. این کیک یک دستور ساده و آسان دارد.
8 روز پیش
اگر از علاقه مندان به آشپزی های خانگی هستید در این بخش می توانید با طرز تهیه فلافل پیتزایی ویژه آشنا شوید. این نوع فلافل ساده را با یک دستور عالی در این بخش مطالعه می کنید.
9 روز پیش
طرفداران چای می توانند با اضافه کردن انواع طعم دهنده چای از نوشیدن آن بیشتر لذت ببرند. پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه نموده تا با این طعم دهنده ها آشنا شوید.
9 روز پیش
شما علاقه مندان به دستورهای پخت خانگی جدید می توانید در این بخش با طرز تهیه مرغ گشنیزی ویژه آشنا شوید. این مرغ با عطر و طعم گشنیز عالی بوده و گزینه مناسبی در کنار پلو می باشد.
9 روز پیش
نشا جنونی یکی از دسرهای محبوب و خوشمزه می باشد که طرفدران زیادی را به خود جذب کرده است و با مواد ساده ای می توانید تهیه کنید به همین خاطر، در این مقاله طرز تهیه نشا جنوبی را به شما آموزش خواهیم داد.
10 روز پیش
همانطور که می دانید سالاد ها دارای انواع مختلفی هستند که یکی از انواع محبوب و پرطرفدار آن سالاد توفو است که نحوه تهیه آن نیز بسیار ساده است. به همین خاطر، در این مقاله سالاد توفو را به شما آموزش ...
11 روز پیش
یکی از آش‌ های بسیار خوشمزه و در عین حال مقوی آش ماش می‌ باشد که نحوه تهیه آن نیز بسیار ساده و راحت است. به همین خاطر، در این مقاله طرز تهیه آش ماش را به شما آموزش خواهیم داد
12 روز پیش
یکی از انواع غذا های بسیار خوشمزه و اصیل ترکیه‌ ای نخود پلو می‌ باشد. که خیلی راحت نیز می‌توانید آن را تهیه کنید. به همین خاطر، در این مرحله طرز تهیه نخود پلو ترکیه‌ ای را به شما آموزش خواهیم داد.
12 روز پیش
همانطور که می دانید اکثر افراد به کیک علاقه زیادی دارند که دارای انواع مختلفی است و یکی از انواع پرطرفدار آن اکلر کیک می باشد که در این مقاله طرز تهیه اکلر کیک را به شما دوستان آموزش خواهیم داد.
12 روز پیش
همانطور که می دانید در آشپزی رب کاربرد زیادی دارد که دارای انواع مختلفی است. و یکی از رب های پرکاربرد علاوه بر رب گوجه فرنگی، رب پاپریکا می باشد. به همین خاطر، در این مقاله طرز تهیه رب پاپریکا را به ...
13 روز پیش
یکی از انواع کوفته‌های بسیار خوشمزه و پرطرفدار کوفته تبریزی گیاهی است. که در تهیه آن از گوشت استفاده نمی‌شود و در این مقاله طرز تهیه کوفته تبریزی گیاهی را به شما دوستان عزیز آموزش خواهیم داد.
14 روز پیش
شما علاقه مندان به سس های خانگی دست ساز می توانید در این بخش با طرز تهیه سس کره سیر خانگی آشنا شوید. این سس برای انواع فست فودها کاربرد دارد.
14 روز پیش
برای داشتن یک پیراشکی ویژه خانگی می توانید در این بخش همراه ما باشید. در این قسمت با طرز تهیه پیراشکی تنوری ساده آشنا می شوید. این پیراشکی بافت عالی دارد.
15 روز پیش
یکی از انواع کباب های بسیار خوشمزه کباب چیمیچوری است. که طرفدران زیادی را به خود جذب کرده است و بسیار ساده و راحت تهیه می شود به همین خاطر، در این مقاله طرز تهیه کباب چیمیچوری را به شما آموزش خواهیم ...
15 روز پیش
طرز تهیه قهوه تایلندی کافی شاپی با یک دستور ساده و آسان را می توانید در این بخش مطالعه کنید‌. این نوشیدنی ویژه برای پذیرایی در مهمانی ها نیز مناسب هستند.
15 روز پیش
شیرینی الماسی به عنوان یکی از شیرینی های بسیار خوشمزه محسوب می شود که به راحتی و در مدت زمان کمی تهیه می شود به همین خاطر، در این مقاله طرز تهیه شیرینی الماسی را به شما آموزش خواهیم داد.
16 روز پیش
جوجه کباب جزو غذا های می باشد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و داری انواع مختلفی است و یکی از انواع آن چیکن پاکیتوری می باشد. که در این مقاله طرز تهیه چیکن یاکیتوری را به شما دوستان عزیز ...
17 روز پیش
روغن زنجبیل یکی لز روغن های بسیار پرکاربرد و پرطرفدارد است که نقش مهمی در سلامت بدن دارد و نحوه تهیه آن نیز بسیار آسان است که در این مقاله طرز تهیه روغن زنجبیل را به شما دوستان عزیز آموزش خواهیم داد.
17 روز پیش
آرد نخود یکی از مواد خوراکی پرکاربرد در آشپزی می باشد که فواید زیادی برای سلامت بدن دارد و به راحتی نیز می توانید آن را در منزل تهیه نمایید به همین خاطر، دراین مقاله طرز تهیه آرد نخود را به شا آموزش ...
17 روز پیش
سالاد مرغ و کرفس جزو سالاد های بسیار خوشمزه و پرطرفدار است که به عنوان یک سالاد رژیمی نیز می توانید از آن استفاده کنید به همین خاطر، در این مقاله طرز تهیه سالاد مرغ و کرفس را به شما دوستان آموزش ...
18 روز پیش
برای اینکه با انواعی از مدل کیک عروسی پاپیونی آشنا شوید در این بخش باید همراه ما باشید. این دیزاین ها شیک و جذاب هستند.
19 روز پیش
چاشنی مناسب هر غذا که چاشنی های مناسب بوده و به عطر و طعم دار کردن غذاها کمک می کنند، شامل چاشنی های سس و ادویه بوده که می تواند برای غذاهای مختلف مناسب باشد.
20 روز پیش
شما علاقه مندان به آشپزی های خانگی و نان های خانگی می توانید در این بخش با طرز تهیه نان چپاتی ویژه آشنا شوید. این نان دستور ساده ای دارد.
20 روز پیش
یکی از انواع فینگرد فودهای بسیار خوشمزه کلوچه مرغ است که به راحتی و در مدت زمان کمی می توانید آن را در منزل تهیه کنید به همین خاطر، در این مقاله طرز تهیه کلوچه مرغ را در اختیارتان خواهیم گذاشت.
20 روز پیش
برای داشتن یک اسموتی ویژه خانگی شما می توانید در این بخش با طرز تهیه اسموتی لبو و دانه چیا همراه ما باشید. این اسموتی خانگی طعم و مزه فوق العاده ای دارد.
21 روز پیش
شما علاقه مندان به آشپزی های خانگی می توانید در این بخش با طرز تهیه آش شوربا آشنا شوید. این نوع آش خانگی طعم و مزه فوق العاده ای دارد.
22 روز پیش
طرز تهیه کاری میگو با یک دستور ساده در این بخش قرار داده شده است که شما علاقه مندان به آشپزی می توانید در این بخش با نحوه تهیه این میگو متنوع آشنا شوید.
23 روز پیش
طرز تهیه دسر سارای سارماسی که یک دسر ترکیه ای ویژه بوده را می توانید در این بخش مطالعه کنید. این دسر ویژه برای پذیرایی در مجالس نیز بسیار مناسب می باشد.
23 روز پیش
برای داشتن یک پلوی ویژه و متنوع می توانید در این بخش با طرز تهیه ماهی لاپلو آشنا شوید. این ماهی طعم و عطر عالی داشته و بوی سبزیجات معطر آن دلپذیر است.
23 روز پیش
اگر می خواهید طعم متنوعی از مربای فصلی را بچشید در این بخش با طرز تهیه مربای سیب گلاب همراه ما باشید. این‌ مربای خانگی طعم و عطر دلپذیری دارد.
24 روز پیش
شما علاقه مندان به دیزاین های کیک می توانید در این بخش با تزیین کیک حروف انگلیسی آشنا شوید. این نوع دیزاین ها به روز و جذاب می باشد و تم های مختلفی دارد.
25 روز پیش
برای داشتم یک میگو بی نظیر در این بخش با طرز تهیه حمیسه میگو همراه ما باشید. این نوع میگو جنوبی رسپی ساده داشته و بدون بو می باشد.
25 روز پیش
شما علاقه مندان به آشپزی های خانگی می توانید در این بخش با طرز تهیه تاتلی نارگیلی خانگی ساده آشنا شوید. این این شیرینی طعم و مزه عالی دارد.
25 روز پیش
پیشخوان