پارک ژوراسیک تهران ; دایناسورها در پایتخت

همیشه دایناسورها و موجودات خارق العاده را در فیلم ها و کتابها دیده ایم. اما آیا تا به حال خود را در کنار این موجودات تصور کرده اید ؟ 

همیشه دایناسورها و موجودات خارق العاده را در فیلم ها و کتابها دیده ایم. اما آیا تا به حال خود را در کنار این موجودات تصور کرده اید ؟ 

کارناوال برای علاقه مندان به دنیای پر رمز و راز دایناسورها ، پیشنهاد ویژه ای دارد. امروز قرار است تا به پارکی در همین حوالی برویم و با دایناسورها آشنا شویم.

در پایتخت ، تهران ، پارکی به تازگی ساخته شده که با ورود به آن می توان ، به دنیای دایناسورها سفر کرد و با آن ها از نزدیک آشنا شد .

پارک ژوراسیک #تهران نخستین پارک موضوعی پایتخت است که بعد از #آمریکا و برخی کشورهای مطرح اروپایی در تهران راه اندازی شده است.

همراه با کارناوال به پارک ژوراسیک برویم…

پارک ژوراسیک تهران
پارک ژوراسیک تهران

صدای شادی و خنده کودکان در میان دایناسورها

به پارکی میرویم که برخلاف پارکهای دیگر نباید به راحتی در آن قدم زد و بعد در گوشه ای دنج استراحت کرد. اینجا همه چیز متفاوت و هیجان انگیزست.

دیدن گونه های مختلف در ابعاد و اندازه طبیعی حیرت انگیزست و اینکه می توانی به این موجودات ترسناک نزدیک شوی و هیچ ترسی نداشته باشی. انگار دایناسورها دوستان بی آزاری شده اند و در کنار انسان ها و به خصوص کودکان آرام گرفته اند. 

صدای خنده و هیاهوی  کودکان از دیدن دایناسورها در ابعاد واقعی بسیار تماشایی است. بعضی ها شاید باورشان شده که اینها دایناسورها واقعی هستند ، و خودشان را قهرمانی قوی و نترس می بینند در کنار دایناسورهای قوی جثه.

البته  برای بزرگترها و والدین نیز مشاهده شور و شوق بچه ها جالب تر و دوست داشتنی تر از پارک می باشد و به همین خاطر است که بازدیدکنندگان وفادار این پارک کودکان و والدینشان هستند. 

پارک ژوراسیک تهران
پارک ژوراسیک تهران
پارک ژوراسیک تهران

معرفی پارک ژوراسیک تهران

در سال 1393 پارکی با مساحت 30 هزار متر مربع در غرب تهران به بهره برداری رسید که تعداد 28 مجسمه متحرک دایناسورها را در خود جای داده است.

علاقمندان به دنیای دایناسورها در این پارک می توانند با نحوه زندگی  و خوراک دایناسورها آشنا شوند. جالب است که دایناسورها در ابعاد واقعی و متحرک به همراه نور و صدا هستند. درقسمتی از پارک یک تخم دایناسور طراحی شده که برای آشنایی با نحوه تولد دایناسورها ،  نوزاد دایناسور از تخم بیرون می آید.

پارک ژوراسیک تهران
پارک ژوراسیک تهران

امکانات پارک ژوراسیک

پارک ژوراسیک  ( پارک دایناسورهای متحرک ) تهران ، دارای امکاناتی مثل  پارکینگ ، بوفه و سرویس بهداشتی ، فضای  مناسب و کافی برای خانواده ها محیطی مفرح و هیجان انگیز است و کودکان و نوجوانان می توانند در این پارک با دنیای حیوانات ماقبل تاریخ آشنا شوند و در کنار خانواده و دوستان روز شاد و مفیدی را سپری کنند.

علاوه بر آن کارگاه آموزشی و فیلم ، استودیو ژوراسیک ( عکاسی اختصاصی با دایناسورها ) ، سینما سه بعدی و ژورا شاپ در پارک در نظر گرفته شده و بسیاری از گردشگران و علاقمندان را هرروز به بازدید از این پارک جذب می کند.

پارک ژوراسیک تهران
پارک ژوراسیک تهران

دسترسی و زمان بازدید از پارک ژوراسیک

آدرس: ایران. تهران. سعادت آباد

اگر قصد بازدید از این مکان هیجان انگیز را دارید به آدرس سعادت آباد ، انتهای بلوار پاکنژاد ، میدان بهرود ، بلوار شقایق ، پایین تر از پارک پرواز باید بروید.

زمان بازدید از پارک هر روز از ساعت 9:30 تا 21:30 می باشد.

تلفن تماس : 22367660  و  02122820305

پارک ژوراسیک تهران
پارک ژوراسیک تهران

توصیه های دوستانه کارناوالی

به دوستان و گردشگرانی که به تهران سفر می کنند پارک ژوراسیک را معرفی کنیم.

حتی اگر علاقه ای به تماشای دنیای ژوراسیک ندارید، یک روز را در کنار فرزندان و خانواده در این پارک هیجان انگیز سپری کنید.  داخل پارک ، نیمکت هایی برای استراحت در نظر گرفته شده ، که می توانید از دور هیجان بچه ها را تماشا کنید و لذت ببرید.

در حفظ و نگهداری پارک کوشا باشیم و نظافت را رعایت کنیم.

پارک ژوراسیک تهران
پارک ژوراسیک تهران

سخن کارناوال

شما هم حتما از دیدن دایناسورها در پایتخت ایران شگفت زده شده اید و دنیایی متفاوت را تجربه کرده اید. برای کارناوال از خاطرات و هیجانات خود بگویید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان