انتشار ۳ کتاب از مجموعه نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک

کتاب‌های «گربه و شیطان» نوشته جیمز جویس، «بلبل امپراتور چین» نوشته هانس کریستین اندرسن و «زیبای خفته» اثر شارل پرو با ترجمه غلامرضا امامی راهی بازار کتاب شده‌اند.

انتشار 3 کتاب از مجموعه نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک

به گزارش ایسنا، کتاب «گربه و شیطان» نوشته جیمز جویس با ترجمه غلامرضا امامی در 32 صفحه با قیمت 29 هزار تومان در انتشارات پرتقال منتشر شده است. این کتاب  از مجموعه «نویسنده‌های بزرگ،خواننده‌های کوچک» برای کودکان 7 تا 12 سال مناسب است.

در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: «گربه و شیطان» را جیمز جویس برای نوه‌اش نوشته است که روح تازگی و شوخ طبعی او دراین داستان رخ می‌نماید.  تصاویری شاد از شهری  قرون وسطایی در فرانسه و شهرداری هوشمند که در پی ساختن پلی است و شیطان  که در کار نابودی است.

شهردار مشهور شهر، شیطان را فریب می‎دهد و با بستن پیمانی، او را وادار می‎کند که یک‎شبه برای شهر پلی را بسازد که همه‎ مردم شهر بسیار به آن احتیاج دارند...

دیگر کتاب منتشر شده در این مجموعه، «بلبل امپراتور چین» نوشته هانس کریستین اندرسن با ترجمه غلامرضا امامی است که در 27 صفحه با قیمت 22 هزار تومان برای کودکان 3 تا 7 سال در نشر یاد شده، عرضه شده است. 

در معرفی ناشر از این کتاب می‌خوانیم: امپراتور چین عاشق صدای بلبلی می‌شود که در جنگل آواز می‌خواند و آن را به کاخ خودش می‌آورد. بلبل با این‌که به‌خاطر دوری از جنگل ناراحت است، اما برای شاد کردن پادشاه هر روز برایش آواز می‌خواند. روزی یک هدیه برای پادشاه می‌رسد؛ یک بلبل ماشینی طلایی! بلبل جنگلی که دیگر پرنده‌ موردعلاقه‌ امپراتور نیست، به جنگل برمی‌گردد، اما سالیان بعد بالای سر امپراتور پیر و مریض حاضر می‌شود...

همچنین کتاب «زیبای خفته» نوشته شارل پرو با ترجمه غلامرضا امامی  از مجموعه یاد شده در 27 صفحه با قیمت 22 هزار تومان  در نشر پرتقال راهی بازار شده است. این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال مناسب است.

معرفی این کتاب نیز آمده است: پادشاه و ملکه بعد از سال‌ها صاحب فرزند دختری شدند. آن‌ها به مناسبت این خوشحالی بزرگ تصمیم گرفتند که یک مهمانی باشکوه برگزار کنند. هفت پری نیز دعوت شدند که هدایای خود را به کودک بدهند: یکی زیبایی، دیگری شخصیت خوب، آن یکی شادابی و... اما ناگهان یک پری پیر وارد شد و با عصبانیت فریاد زد: هدیه‌ من این است: هنگامی که شاهزاده خانم به سن پانزده‌سالگی رسید، انگشتش با سوزن یک دوک نخ‌ریسی زخمی شده و خواهد مرد...!


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان