۵ کادوی جذاب و مدرن

در این مقاله قصد داریم چند تا از هدیه‌های مدرن و شیکی که در سراسر دنیا هم فراگیر هستند و مردم به مناسبتهای مختلف به یکدیگر هدیه میدهند را خدمت شما معرفی کنیم. این کادوها به ویژه برای جوانها انتخابهای مناسبی هستند.

در این مقاله قصد داریم چند تا از هدیه‌های مدرن و شیکی که در سراسر دنیا هم فراگیر هستند و مردم به مناسبتهای مختلف به یکدیگر هدیه میدهند را خدمت شما معرفی کنیم. این کادوها به ویژه برای جوانها انتخابهای مناسبی هستند.

شاید کمتر کسی باشد که درگیر خرید هدیه و انتخاب هدیه مناسب نشده باشد. هدیه دادن یکی از زیباترین کارهایی است که انسانها انجام می دهند و به این طریق، علاقه، محبت یا احترام خود را به شخص مقابل نشان میدهند. اما همه میدونیم که انتخاب هدیه یکی از سخت ترین انتخاب هاست. برای خرید هدیه قیمت، سن، جنسیت و از همه مهمتر سلیقه و شخصیت فرد مورد نظر بسیار تاثیر گذاره.

خب حالا از مقدمه بگذریم و چند تا از هدایای جذابی که توی ایران هم موجود و قابل خرید هستند رو پیدا کنیم. از مورد 6 شروع میکنیم و سپس به بهترین انتخابها در شماره 1 میرسیم.

5. کره جغرفیایی دکوری چرخان

کره جغرافیایی از گذشته‌های دور یک دکوری جذاب بوده و بخصوص برای افراد کنجکاو علم دوست و دارای تحصیلات یک هدیه جذاب می تواند باشد. کره‌های جغرافیایی در گذشته مدلهای ساده‌ای داشتند با طراحیهای جدید اکنون آنها جذابتر از گذشته شده اند. کره جغرافیایی که برای هدیه دادن قصد معرفی آن را داریم یک کره جغرافیایی با پایه مخفی است که میتواند با توان باتری که درون آن است بچرخد.

کره جغرافیایی چرخان در رنگهای جذاب

برای خرید کره جغرافیایی جذاب به سایت آهون میتوانید مراجعه کنید. در لینک گذاشته شده میتوانید ویدیوهای چرخش این کره جذاب را نیز ببینید.

4. ساعت دیجیتال رومیزی

یک ساعت رومیزی جذاب با یک طراحی مدرن و جذاب و در عین حال ساده. این ساعت دیجیتال رومیزی مانند یک تکه چوب است که به طرز جالبی از زیر این چوب نورهای قرمز آن مشخص می شوند و می‌توانید ساعت یا دما را مشاهده نمایید. این ساعت دیجیتال یک هدیه و کادوی جذاب و شیک برای همکار، دوست و آشنایی است که میز دارد و روی میز خود وسیله قرار می دهد.

ساعت دیجیتال رومیزی جذاب

برای خرید ساعت رومیزی چوبی که دارای چند طرح هست میتوانید به سایت آهون مراجعه نمایید.

3. گل رز جاودان

گلها همیشه برای ما جذاب و زیبا هستند و نمادی از عشق و محبت و دوستی شاید گلها از اولین هدایای بشری باشند. برای چشم ما رنگ و طرح گل زیبایی شگفت انگیزی دارد. یک حس لطافت توام با چشمنوازی. گل رز نیز از زیباترین مدلهای گلهاست. این گل جذاب تحت فرایندهای خاصی میتواند عمر بسیار طولانی تری پیدا کند و مشکل کوتاه بودن عمر را در واقع حل کند. گل رز جاودان در واقع همین گل رزی است که در این فرایند عمر آن طولانی شده البته جاودان نیست ولی نسبت به عمر معمول گل بسیار طولانی تر است و برای بین دو تا 4 سال سالم باقی می ماند.

گل رز جاودان یک هدیه جذاب برای افراد رمانتیک و احساسی است. هرچند آقایان نیز از دریافت گل خوشحال می‌شوند اما شاید بتوان مخاطب اصلی این هدیه جذاب را بانوان دانست.

گل رز جاودان یک هدیه جذاب بخصوص برای افراد رمانتیک

از سایت آهون می توانید برای خرید گل رز جاودان اقدام کنید.

2. جعبه موزیکال یا همان موزیک باکس

اینکه بتونید بدون دونستن موسیقی و بدون داشتن ساز خاصی فقط با چرخوندن یک دسته یک موسیقی جذاب و دلنشین تولید کنید ایده اصلی موزیک باکس است. جعبه موزیکال یکی از جالب‌ترین لوازم دکوری و هدیه است که در سراسر دنیا طرفدار دارد. به دلیل مکانیکی بودن سیستم آن و عدم نیاز به الکترسیته قدمت ساخت این لوازم به سالهای دور بر میگردد. این تولیدکنندگان جادویی کوچک موسیقی یکی از پرفروشترین هدایای با قیمت مناسب در سراسر دنیاست. علاقه به موزیکال باکس نوعی علاقه به موسیقی است. ملودی دلنشین و جذاب این کالا از مهمترین عوامل جذب مشتریان است. این کار معمولا در جعبه های شیک و جذابی قرار داره که برای هدیه واقعا مناسب هستند.

برای خرید جعبه موزیکال و موزیک باکس در مدلهای مختلف با ملودیهای متفاوت میتوانید روی کلمه جعبه موزیکال کلیک کنید.

موزیک باکس برند ایل تمپو ولا

1- چراغخواب کریستالی

این چراغخوابهای کریستالی یکی از جذابترین دکوریهای و چراغ خوابهایی هستند که از عمر طراحیشون زمان زیادی هم نمیگذره. این گویها از جنس شیشه و با شفافیت بالا تولید می شوند. سپس دستگاهی با استفاده از لیزر درون این شیشه نقشهای جذابی ایجاد می‌کند.

نقشهایی که درون این گوی کریستالی ایجاد می شود عموما مرتبط با فضا، کهکشان، ستارگان و ماه است. در تصویر زیر چند نقش زیبا از این محصولات را مشاهده می‌کنید. علاقه انسانها به کهکشان، ماه و ستارگان خود یک شگفتی است. این علاقه سن و سال و جنسیت نیز نمی شناسد از این رو این مدل چراغ خواب یک هدیه جذاب است بخصوص برای کسانی که به نقشهای درون آن مانند کهکشان، منظومه شمسی و ماه علاقه دارند.

تصویری از چراغ خواب های مدرن کریستالی با طرحهای جذاب را در بالا مشاهده میفرمایید

برای خرید چراغ خواب گوی کریستالی و چند مدل جذاب دیگر میتوانید به سایت آهون مراجعه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان