مسیر کابوس‌وار بزرگان در مرحله حذفی

با پایان مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، مسیر تیم‌ها در مرحله حذفی به طور کامل مشخص شد و رقابت‌های دور حذفی از امروز آغاز می‌شود.

مسیر کابوس‌وار بزرگان در مرحله حذفی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛با مشخص شدن تیم های صعود کننده به مرحله حذفی یورو 2024، تفاوت سطح کیفی تیم‌ها در دو طرف جدول، سوژه اصلی رسانه‌های جهان در دو روز اخیر بوده است. حضور پرتغال، اسپانیا، آلمان، فرانسه و بلژیک در یک سمت جدول، این بخش از مسیر تیم‌ها در مرحله حذفی یورو را جذاب‌تر کرده است. مهم‌ترین رقابت‌های دور یک هشتم را می‌توان تقابل بلژیک و فرانسه در نظر گرفت؛ جایی که هر دو تیم پس از دومی ناباورانه در مرحله گروهی، به دنبال اعاده حیثیت در مرحله حذفی خواهند بود و برنده این مسابقه، به مصاف برنده دیدار پرتغال و اسلوونی می‌رود. دیگر دیدار احتمال این سمت از جدول در مرحله یک چهارم نهایی، تقابل دو تیم قدرتمند مرحله گروهی یعنی آلمان و اسپانیا خواهد بود. هر چند نمی‌توان دو تیم دانمارک و گرجستان را با توجه به اتفاقات غافلگیرکننده این جام از پیش بازنده دانست.

شاید گل ماتیا زاکانی در لحظات پایانی رقابت ایتالیا و کرواسی، تعیین کننده‌ترین لحظه طرف دیگر جدول باشد. با توجه به پیروزی غیرمنتظره گرجستان، ایتالیا در صورت شکست مقابل کرواسی از دور مسابقات کنار می‌رفت و این گل حکم حضور ایتالیا در طرف نسبتاً آسان جدول را امضا کرد. ایتالیا در صورت عبور از سوییس سرسخت، در مرحله یک چهارم نهایی برنده رقابت انگلیس و اسلواکی را پیش رو خواهد داشت. انگلیسی که با وجود نمایش‌های نه‌چندان امیدوارکننده در مرحله گروهی، صدرنشینی خود را با تنها 5 امتیاز قطعی کرد و حالا گرت ساوت‌گیت با مسیر هموار رسیدن به برلین امیدهای قهرمانی انگلیس را جست‌وجو می‌کند. به جز انگلیس و ایتالیا، شاید هلند تنها مدعی دیگر این سمت از جدول باشد. تیمی که با وجود صعود به عنوان یکی از تیم‌های سوم، در مرحله حذفی خوش‌شانس بود و با رومانی دیدار خواهد کرد. البته نباید در این سمت از جدول، جذابیت رقابت دو تیم هجومی و با انگیزه این جام یعنی اتریش و ترکیه را نادیده گرفت.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان