این دو شعبه اخذ رأی با کمبود تعرفه مواجه شد/نتایج صندوق‌های کشورهای مقاومت اعلام شد؟

تاکنون دو شعبه مسجد امام حسین(ع) و پادگان ارتش در شهر قوچان با کمبود تعرفه مواجه شدند.

این دو شعبه اخذ رأی  با کمبود تعرفه مواجه شد/نتایج صندوق‌های کشورهای مقاومت اعلام شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عباسعلی صفایی فرماندار شهرستان قوچان بیان کرد: چون در انتخابات ریاست جمهوری مسافران در تمام نقاط کشور می‌توانند رأی خود را به صندوق بیندازند شعبه مسجد امام حسین که در مسیر تردد مسافرین و زائران علی بن موسی‌الرضا(ع) قرار دارد دچار کمبود تعرفه شد، همچنین شعبه پادگان ارتش به دلیل انتقال نیروی جدید با کمبود تعرفه روبه‌رو شد که به محض اطلاع تعرفه مورد نیاز هر دو شعبه تأمین شد.

وی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه ساعات اخذ رأی تا ساعت 22 تمدید شده است موج دوم حضور مردم را شاهد هستیم و در شهرستان قوچان حضور مردم بسیار خوب است.

فرماندار قوچان افزود: تاکنون هیچ تخلفی گزارش نشده و مردم با آرامش، شور و نشاط در حال اخذ رأی هستند و تمام عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، انتظامی و... در خدمت مردم هستند تا فرایند اخذ رأی در تمام شعبات در مناطق شهری، روستایی و عشایری بدون هیچ مشکلی انجام شود.

برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ١٨4 شعبه اخذ رأی برای حوزه انتخابیه قوچان پیش‌بینی شده است که ١١٢ شعبه ثابت و ٧٢ شعبه سیار است، همچنین در این شهرستان حدود 120 هزار نفر حائز شرکت در انتخابات هستند.

ایران شعبه رای‌گیری در بحرین و یمن ندارد

از سوی دیگر ، آنگونه که ایرنا روایت کرده، علیرضا محمودی مسئول برگزاری انتخابات خارج از کشور در پاسخ به سوال خبرنگار سیاست خارجی ایرنا مبنی بر انتشار غیررسمی آرای انتخاباتی کشورهای حوزه مقاومت گفت: این اخبار کذب محض است و هنوز رای گیری در برخی شعبه‌های اخذ رای در لبنان، سوریه و عراق ادامه دارد، حتی در شعبه‌هایی که رای گیری نیز پایان یافته است شمارش آرا به پایان نرسیده است.

وی با اشاره به انتشار ادعاهایی مبنی بر تعداد آرای ایرانیان در بحرین و یمن گفت: ما اساسا در یمن و بحرین حوزه رای گیری نداریم، همین مساله گویای شایعه بودن آرای منتشر شده در فضای مجازی است.

محمودی با انتقاد از عملیات روانی صورت گرفته توسط برخی افراد و جناح‌های سیاسی خاطرنشان کرد: مردم ما بدانند ما نسبت به صیانت از آرا اهتمام و توجه ویژه داریم.

در ساعات اخیر برخی آمارهای جعلی از آرای ایرانیان در کشورهای منطقه در فضای مجازی منتشر شده است.

این در حالی است که نتایج رسمی و ترکیب آرای صندوق های رای در خارج از کشور پس از دریافت رسمی از نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران، توسط ستاد برگزاری انتخابات خارج از کشور مستقر در وزارت امور خارجه به وزارت کشور منعکس خواهد شد و مرجع رسمی انتشار آن ستاد مرکزی انتخابات وزارت کشور خواهد بود.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان