استاندار تهران: نتایج آرا مردم در سریع‌ترین زمان ممکن اعلام می‌شود

استاندار تهران گفت: مردم در فضایی بسیار خوب پای صندوق‌های رأی آمدند و به انتخاب فرد اصلح پرداختند و نتایج آرا مردم در سریع‌ترین زمان ممکن اعلام می‌شود.

استاندار تهران: نتایج آرا مردم در سریع‌ترین زمان ممکن اعلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا فخاری بامداد شنبه در جمع خبرنگاران گفت: از ساعت 6 صبح جمعه همه عوامل اجرایی پای صندوق حاضر بودند و تاکنون در فاصله 16 ساعت زحمات زیادی متقبل شدند و مردم بیش از همه عوامل اجرایی زحمت کشیدند.

به روایت مهر، وی افزود: مردم در فضایی بسیار خوب پای صندوق‌های رأی آمدند و به انتخاب فرد اصلح پرداختند و نتایج آرا مردم در سریع‌ترین زمان ممکن اعلام می‌شود.

استاندار تهران گفت: تا ساعت 12 امشب ساعت رسمی برای اخذ رأی مردم بود و این ساعت پایان زمان رسمی رأی گیری است و از این به بعد شعب اخذ رأی با تشکیل جلسه و شمارش آرا به کار خود پایان داده و صورتجلسه را تنظیم و ارسال می‌کنند.

فخاری گفت: در شعبی که افراد حضور دارند، درب شعب بسته شده و از افراد حاضر اخذ رأی انجام شود و سپس به شمارش آرا و تنظیم صورتجلسات بپردازند.

وی گفت: با توجه به اینکه ممکن است شمارش آرا زمان بر باشد، افرادی که در اجرای انتخابات کمک کردند، بنا به تشخیص مدیران ارشد خود می‌توانند، از مرخصی چند ساعته و یا یک روزه استفاده کنند و یا دیرتر سر کار حاضر شوند.

27211

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان