دستگیری قاتل مسلح و سرکرده یکی از باندهای بزرگ قاچاق مواد مخدر

فرمانده تکاوری یگان های ویژه پاسداران فراجا از دستگیری قاتل مسلح و سرکرده یکی از باندهای بزرگ قاچاق مواد مخدر شرق کشور در یک عملیات ضربتی و غافلگیرکننده توسط یگان تکاوری ابوذر خبر داد.

دستگیری قاتل مسلح و سرکرده یکی از باندهای بزرگ قاچاق مواد مخدر

به گزارش خبرآنلاین،سردار "مرتضی جوکار" فرمانده تکاوری یگان های ویژه پاسداران فراجا در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران یگان تکاوری طی یک کار اطلاعاتی شبانه روزی و عملیاتی برق آسا و در یک ایست و بازرسی، با توجه به اصل غافلگیری در یکی از محورهای جنوبی کشور، یکی از سرکردگان باندهای فعال قاچاق مواد مخدر در جنوب و شرق کشور و عامل اصلی شهادت 2 نفر از ماموران فراجا و مجروح شدن 4 افسر پلیس بازداشت کردند.

ایلنا در خبری نوشت:سردار جوکار در ادامه افزود: در پرونده سیاه این متهم سوابق شرارت متعددی از جمله قتل 3 نفر از شهروندان بی گناه سیستان و بلوچستان، حمل ترانزیت مواد مخدر، سرقت های مسلحانه و سوابق کیفری متعدد ثبت شده است.

این مقام ارشد انتظامی در تکاوری یگان های ویژه پاسداران فراجا با بیان اینکه قاتل مسلح بعد از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: ماموران یگان تکاوری کابوس تروریست های مسلح، اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر هستند و با هر گونه قانون شکنی برخورد سخت و قاطعانه ای خواهند کرد.

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر