واکنش استقلال به اظهارات جنجالی درباره نکونام

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای، نسبت به اظهارات هوشنگ نصیرزاده درخصوص حساسیت هواداران فولاد به حضور جواد نکونام در ورزشگاه شهدای فولاد واکنش نشان داد.

واکنش استقلال به اظهارات جنجالی درباره نکونام

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مکان برگزاری دیدار دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران، حواشی و جنجال زیادی به پا کرد. از آنجایی که استادیوم غدیر در دست بازسازی و تعمیر است، آبی‌های اهواز قصد داشتند که این دیدار را در ورزشگاه خانگی فولاد برگزار کنند.

پس از مصاحبه بابادی، مدیرعامل استقلال خوزستان و اینکه او گفته بود 2 هزار متر خزانه چمن فولاد آرنا را از ورزشگاه غدیر به فولادی‌ها داده و اکنون از این تیم انتظار همکاری دارد، این موضوع با واکنش باشگاه فولاد و مدیرعامل این تیم همراه شد.

هوشنگ نصیرزاده در اظهاراتی جنجالی گفته بود: ما نمی‌توانیم به حرف‌های طرفداران فولاد بی‌توجه باشیم. وقتی به ما می‌گویند استقلال خوزستان و تهران در ورزشگاه فولاد آرنا بازی نکنند و نظرشان روی سرمربی تیم مهمان مثبت نیست، ما هم مجبوریم در همان راستا رفتار کنیم.

این اظهارات مستقیماً جواد نکونام را هدف قرار داده بود و حالا باشگاه استقلال نیز با انتشار بیانیه‌ای، به صحبت‌های نصیرزاده واکنش نشان داده که در زیر می‌خوانید:

برخلاف اظهارات برخی مسئولان‌ باشگاه فولاد خوزستان، هواداران محترم فولاد خاطرات شیرینی از دوره حضور جواد نکونام به خاطر دارند که این اتفاقات خوب با برخی صحبت‌ها از اذهان پاک نخواهد شد.

کسب دو قهرمانی و کسب مجوز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در مدت زمان حضور نکونام در کادر فنی فولاد خوزستان یادآور اتفاقات ماندگار در تاریخ فوتبال خوزستان است.

مطمئنا همانطور که فصل گذشته بازی استقلال و فولاد خوزستان در نهایت احترام متقابل برگزار شد، حضور استقلال و نکونام در خوزستان باز هم بدون تنش و در کمال ادب و احترام همراه خواهد بود.

از آن مهم‌تر، دیدار استقلال خوزستان و استقلال یک دیدار تمام خانوادگی است که همیشه با احترام و به دور از حاشیه انجام شده و طرفین به واسطه تعلق خاطری که به یکدیگر داشتند خاطرات شیرینی از این بازی به خاطر دارند. لذا صحبت‌های بعضی از افراد کوچکترین تاثیری در روند برگزاری این بازی نخواهد داشت و باشگاه بزرگ استقلال و هواداران فهیم این باشگاه در کنار هواداران دوست داشتنی خوزستان به ویژه آبی‌پوشان این استان، اسیر اینگونه صحبت‌ها نخواهند شد تا یک بازی خاطره‌انگیز دیگر در تاریخ رویارویی این دو باشگاه ثبت شود.

خوزستان تا ابد خانه دوم همه استقلالی‌هاست و مطمئناً این رفتارها و نقل و قول‌ها به پای هواداران فهیم و فوتبال‌دوست خوزستانی نوشته نخواهد شد، چون آن‌ها تا به امروز ثابت کرده‌اند عاشقانه فوتبال را دوست دارند و اخلاق و منش پهلوانی سر لوحه رفتار آن‌ها بوده، هست و خواهد بود.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان