افتتاح پروژه گازرسانی در ۳روستای منطقه الموت غربی

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت پروژه گازرسانی به سه روستا در منطقه الموت غربی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۳۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

افتتاح پروژه گازرسانی در 3روستای منطقه الموت غربی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، پروژه گازرسانی به روستاهای ویار، علین و فلار در منطقه الموت غربی با حضور نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، فرماندار شهرستان قزوین و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

علی حجتی‌پور، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در آیین افتتاحیه پروژه های گازرسانی با بیان اینکه برخی نقاط الموت غربی جزء سخت‌ترین پروژه‌های استان است افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی عدالت به‌گونه‌ای توسعه می‌یابد که همه مردم به امکانات دسترسی برابر و عادلانه داشته باشند.

حجتی‌پور ادامه داد: در هفته دولت امسال بهره برداری از گازرسانی به 13 روستا در دستور کار قراردارد و اکنون 678 روستا از نعمت گاز برخوردار می باشند.

وی با بیان اینکه طبق برنامه افتتاحیه با گازرسانی به 3 روستای ویار، علین و فلار از منطقه الموت غربی، 136 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد افزود: عملیات اجرایی آن بالغ بر 133 میلیارد هزینه در بر داشته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین تصریح کرد : سکونت دائمی ساکنان روستاها، تمرکز روی مشاغل خانگی پایدار، عدم تخریب جنگل و محیط‌زیست برای تهیه سوخت و مهاجرت معکوس از جمله کارکردهای گازرسانی به روستاها است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک نیز در آیین افتتاحیه گازرسانی به روستاهای الموت غربی اظهارکرد: روستاهای فراموش شده استان با نهضت گازرسانی شرکت گاز استان و پیگیری مسئولان دلسوز از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

فاطمه محمدبیگی گازرسانی به روستاهای صعب‌العبور استان در کمتر از 4 سال را اقدامی جهادی دانست و افزود: روستاهای صعب‌العبور استان که حتی از یادها فراموش شده بودند در سال‌های اخیر با پیگیری و جدیت مسئولان دلسوز استان و به برکت دولت شهید رئیسی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

 گفتنی است؛ در هفته گرامیداشت دولت بیش از  550 خانوار روستایی در 9روستای سلیمان‌آباد، ایلان، چوثر، طاله، کلایه، هنیز، ویار، علین و فلار از منطقه الموت، 2روستای قلعه و اسبک از منطقه طارم سفلی و 2روستای اسماعیل‌آباد و کذلک به ترتیب از مناطق کوهین و آبیک از نعمت گاز بهره مند شده اند و هزینه ی اجرایی آن بالغ بر 480 میلیارد ریال می باشد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان