احتمال بازگشت اوشن ۱۴ بالا گرفت/ادوارد برگر روی صندلی کارگردانی

احتمال ساخته شدن «۱۴ یار اوشن» پس از ۱۷ سال افزایش یافته و گفته می‌شود احتمالا ادوارد برگر به جورج کلونی و برد پیت می‌پیوندد تا این فیلم شکل بگیرد.

احتمال بازگشت اوشن 14 بالا گرفت/ادوارد برگر روی صندلی کارگردانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شاید انتشار این خبر کمی زودهنگام باشد اما گفته می‌شود شتاب برای ساخت قسمت بعدی مجموعه فیلم‌های «اوشن» برادران وارنر افزایش یافته است. «11 یار اوشن» اولین فیلم این مجموعه که توسط «اسموک هاوس» کمپانی تولید جورج کلونی ساخته شد، حالا ادامه‌های بیشتری خواهد داشت و منابع داخلی خبر می‌دهند که جورج کلونی و برد پیت با یک فیلم دیگر از این مجموعه باز می‌گردند و از ادوارد برگر خواسته شده تا کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد.

بر اساس گزارش مهر به نقل از ددلاین، برگر که به عنوان یک فیلمساز توانمند در حال ظهور شناخته می‌شود، «در جبهه غرب خبری نیست» را ساخته که 4 جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم بین‌المللی را دریافت کرد.

وی به تازگی «کنکلاو» را ساخته که درباره دسیسه های پشت پرده برای انتخاب یک پاپ جدید است. این فیلم پس از اولین نمایش خود در تلوراید، هیاهو برانگیخت و احتمال نامزدی بهترین فیلم اسکار را برای آن مطرح شد و خود برگر و رالف فاینس را نیز در فهرست احتمالی اسکار جای داد. در این فیلم فاینس در کنار استنلی توچی، جان لیتگو، ایزابلا روسلینی نقش آفرینی کرده‌اند.

برادران وارنر و اسموک هاوس با جدیت برای بازگشت «14 یار اوشن» تلاش کرده‌اند و با حضور برگر باید گفت این اولین فیلم این مجموعه خواهد شد که کارگردانی استیون سودربرگ را همراه ندارد. کلونی سال پیش و در حین تبلیغ برای «پسران در قایق» گفته بود یک فیلمنامه مناسب برای فیلم دارند. با وجود این که هنوز زود است درباره ساخته شدن این فیلم نظر داده شود چون هنوز پیشنهاد کارگردانی فیلم به برگر داده نشده، اما پیش‌بینی می‌شود مت دیمون، کیسی افلک و سایر اعضای گروه در این فیلم هم حضور داشته باشند.

اولین فیلم «اوشن» سال 2001 اکران شد و دنباله‌های آن در سال 2004 و 2007 راهی سینماها شدند.

کلونی و پیت به تازگی برای فیلم «گرگ‌ها» روی فرش قرمز جشنواره ونیز رفتند و با اقبالی شدید روبه‌رو شدند.

5757

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان