پایان مسابقات بسکتبال سه به سه استان آذربایجان‌غربی در دو بخش آقایان و بانوان

مسابقات بسکتبال رده سنی آزاد ۳X۳ استانی با حضور ۲۱ تیم در بخش آقایان و مسابقات ۳X۳ در بخش بانوان و در رده‌های سنی مختلف برگزار شد.

پایان مسابقات بسکتبال سه به سه استان آذربایجان‌غربی در دو بخش آقایان و بانوان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی،  اسماعیل نوری رییس هیات بسکتبال استان آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات در بخش بانوان و با حضور 36 تیم در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان روز پنج شنبه 15 شهریور در سالن باشگاه بیرثانیه ارومیه برگزار شد و بعد از برگزاری 76 بازی به پایان رسید.

وی اضافه کرد: در رده نونهالان که با حضور 8 تیم برگزار شد، تیم بیرثانیه ب مقام اول، تیم بیرثانیه الف مقام دوم و تیم داهاتو مهاباد مقام سوم مسابقات را کسب نمودند و خانم سانای سیداکبری از تیم بیرثانیه ب به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.

وی ادامه داد: در رده نوجوانان که با حضور 12 تیم انجام شد تیم بیرثانیه الف مقام اول، تیم امید مهاباد مقام دوم و تیم توار مهاباد مقام سوم را کسب نمودند و خانم سارینا قرنی از تیم توار مهاباد به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.

پایان مسابقات بسکتبال سه به سه استان آذربایجان‌غربی در دو بخش آقایان و بانوان

رییس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در رده جوانان که 10 تیم حضور داشتند، تیم یونیک مهاباد مقام اول، تیم بیرثانیه مقام دوم و تیم بوکان مقام سوم مسابقات را کسب کردند و خانم ساغر سلحشور از تیم بوکان ارزشمندترین بازیکن مسابقات معرفی شد.

نوری گفت: در رده سنی آزاد که 6 تیم حضور داشتند، تیم ژین مهاباد اول، تیم بیرثانیه دوم و تیم بوکان مقام سوم را کسب نمودند و خانم غزل سیروانی از تیم ژین مهاباد به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات معرفی شدند.

نوری افزود: در بخش آقایان و بعد از رقابت 21 تیم در مراحل مقدماتی، یک چهارم نهایی و نیمه نهایی در دیدار جذاب رده بندی تیم مهاباد الف 21 بر 20 تیم بدومیکس را شکست داد و عنوان سوم را کسب کرد.

رییس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی ادامه داد: در دیدار فینال مسابقات تیم بیرثانیه الف موفق شد در دیداری نفس گیر و نزدیک  21 بر 17  تیم پتروآناشیمی را شکست دهد و قهرمان رقابت‌ها شود.

پایان مسابقات بسکتبال سه به سه استان آذربایجان‌غربی در دو بخش آقایان و بانوان

وی اضافه کرد: در خاتمه مسابقات اشکان عبدالملکی از بیرثانیه ب به عنوان پرامتیازترین بازیکن انتخاب و کاپ اخلاق به تیم مهاباد ب رسید.

رییس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی اضافه کرد: مسابقات بسکتبال سه در سه آقایان در رده های سنی هفته آینده به میزبانی ارومیه در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و  جوانان برگزار خواهدشد.

وی خاطر نشان کرد: بسکتبال استان در سال‌های گذشته با فعال‌تر شدن مینی بسکتبال، بسکتبال 3X3 و بسکتبال در دو بخش آقایان و بانوان و در رده‌های سنی مختلف و همچنین برگزاری دوره‌های مختلف داوری و مربیگری یکی از هیات‌های برتر کشور لقب گرفته و مورد تمجید فدراسیون قرار گرفته است.

نوری گفت: امسال اخبار خوشی از بسکتبال در استان به علاقمندان خواهدرسید و امیدواریم بتوانیم این رشته جذاب را بیش از پیش در استان توسعه دهیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان