جهاد آبرسانی تا رفع تنش آبی درچهارمحال وبختیاری ادامه می یابد

رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو گفت :جهاد آبرسانی در استان چهارمحال و بختیاری تا رفع تنش آبی ادامه می یابد وبه همین منظور قرارداد سوم جهاد آبرسانی منعقد، و به شرکت آب و فاضلاب استان برای اجرا ابلاغ شده است.

جهاد آبرسانی تا رفع تنش آبی درچهارمحال وبختیاری ادامه می یابد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، در جلسه‌ای با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، دکتر جعفرزاده رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو و مهندس محمد کریمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، وضعیت پروژه های جهاد آبرسانی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این جلسه از اقدامات موثر وزارت نیرو در حوزه آب، مخصوصا مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو که از طریق قرارگاه محرومیت زدایی کارهای خوبی برای رفع تنش آبی روستاها در دست اجرا دارند تشکر کرد.

غلامعلی حیدری همچنین از اهتمام ویژه وزارت نیرو در رفع تنش آبی استان قدردانی نمود و خواستار توجه به فصل کاری محدود جهت تکمیل پروژه های آبرسانی استان چهارمحال و بختیاری شد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده و همکاری های مسئولی وهمچنین همراهی های مردم در خصوص پیشرفت جهاد آبرسانی در شهرستان های استان ارائه کرد.

مهندس کریمی افزود: پروژه های آبرسانی در سراسر استان با تمام توان در حال پیشرفت و  انجام هستند که نتیجه آن بهره برداری از 51 پروژه توسط شرکت آب و فاضلاب استان در هفته دولت شد.

 رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو نیز در این جلسه  با بیان اینکه تامین آب پایدار از اولویت برنامه‌های وزارت نیرو می باشد افزود: برای رفع تنش آب شرب استان چهارمحال و بختیاری کارهای خوبی انجام شده است.

دکتر میثم جعفرزاده گفت: جهاد آبرسانی در استان چهارمحال و بختیاری تا رفع تنش آبی ادامه می یابد به همین منظور قرارداد سوم جهاد آبرسانی فقط برای دو استان در نظر گرفته شده یکی از دو استان چهارمحال و بختیاری است که قرارداد سوم جهاد آبرسانی منعقد، امضا و به شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری برای اجرا ابلاغ شده است.

وی اظهار امیدواری نمود با پیگیری متقابل مسئولان استانی و کشوری و همچنین همکاری مردم بزودی شاهد افتتاح تمامی طرح های آبرسانی در استان چهارمحال و بختیاری باشیم.

گفتنی است، دکتر میثم جعفرزاده رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو از تعدادی از پروژه های جهاد آبرسانی در چند شهرستان از جمله کوهرنگ بازدید نمود و از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه های جهاد آبرسانی و برنامه های پیش رو قرار گرفت.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان