پروازهای شرکت هواپیمایی فلای دبی به جزیره کیش آغاز شد

عزت‌اله محمدی مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش در حاشیه مراسم گشایش دفتر فلای دبی در فرودگاه بین المللی کیش که با حضور مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و بخش خصوصی برگزار شد از پروازهای شرکت هواپیمایی فلای دبی در روزهای شنبه، دوشنبه، سه شنبه و پنج شنبه در مسیر رفت و برگشت دبی – کیش خبر داد

پروازهای شرکت هواپیمایی فلای دبی به جزیره کیش آغاز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، هواپیمای بویینگ 737 مکس متعلق به شرکت هواپیمایی فلای دبی از مقصد دبی امروز شنبه 17 شهریور در ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی کیش به زمین نشست.

عزت‌اله محمدی مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش در حاشیه مراسم گشایش دفتر فلای دبی در فرودگاه بین المللی کیش که با حضور مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و بخش خصوصی برگزار شد؛ از تمامی عوامل برقراری این پرواز از جمله سازمان هواپیمایی کشوری، نمایندگان شرکت فلای دبی در ایران و بخش خصوصی کیش قدردانی کرد.

محمدی اظهار داشت: پروازهای شرکت هواپیمایی فلای دبی در روزهای شنبه، دوشنبه، سه شنبه و پنج شنبه در مسیر رفت و برگشت دبی – کیش برقراراست اما نباید این مهم را از نظر دور داشت که استمرار این پرواز منوط به همکاری و تعامل بخش خصوصی و منطقه آزاد است و در صورت استقبال از این خط پروازی آمادگی داریم این خط پروازی را به صورت روزانه برقرار کنیم.

وی با بیان این که برقراری پرواز فلای دبی با توجه به اتصال این شرکت به شبکه بین المللی پروازی می تواند پتانسیل جدیدی در کیش ایجاد کند؛ افزود: با برقراری این پرواز می توانیم در حوزه اقتصادی، جابه جایی و ترانزیت مسافر با کشورهای مختلف مراودات خاص خودمان را داشته باشیم و بتوانیم مسافران بیشتری را از مسیر دبی و سایر مسیرها به جزیره کیش بیاوریم.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش ادامه داد: آنچه که جزء برنامه های جدی ما و شرکت هواپیمایی فلای دبی است؛ قطعا بسنده کردن به آوردن مسافران چنج ویزایی نیست و با توجه به مطالعات انجام شده و برقراری این پرواز و به نوبه آن اتصال به شبکه های بین المللی، درصدد هستیم که در بخش ترانزیت از فرودگاه بین المللی کیش استفاده بشود.

وی از حضور دیگر شرکت های هواپیمایی خارجی در شش ماهه دوم سال از جمله العراقیه در کیش خبر داد و اظهار داشت: شرکت هواپیمایی کیش در مسیر کیش به دبی نیز نقش پر رنگی داشته و قطعا با اطمینان به این مهم که این شرکت را در این مسیر حفظ کنیم و پروازهای این شرکت برقرار باشد؛ پروازهای شرکت هواپیمایی فلای دبی برقرار شده است.

محمدی یادآور شد: با برقراری این پرواز و اتصال به شبکه های بین المللی، تجار و بازرگانان کیش می توانند کالاها و اجناس خود را با هزینه کمتر وارد جزیره کیش کنند.وی از رسانه های گروهای و فعالان فضای مجازی خواست با بازگو کردن نقش مهم و تاثیر گذار این پرواز در اقتصاد جزیره کیش، در تداوم برقراری این پرواز و پروازهای مشابه نقش آفرینی کنند.

همچنین حمید قدیمی مدیر شرکت هواپیمایی فلای دبی در ایران با بیان این که شرکت هواپیمایی فلای دبی با برقراری این پرواز، نقاط تحت پوشش خود در ایران را به هشت شهر رساند؛ افزود: این پرواز ما را به بزرگترین شرکت هواپیمایی خارجی تبدیل می کند که به ایران پرواز دارد و از این نظر بسیار خوشحالیم که بواسطه این پرواز، جزیره کیش را به شبکه بین المللی هواپیمایی فلای دبی و امارات متصل می کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به پیوستگی شبکه پروازی که شرکت های هواپیمایی دبی و امارات داشته و به بیش از 250 شهر مهم دنیا پرواز دارند؛ مطمئنم این پرواز برای جزیره کیش گشایش های اقتصادی فراوانی به همراه خواهد داشت.

قدیمی خاطر نشان کرد: پروازهای این خط پروازی توسط بویینگ 737 مکس در دو کلاس پروازی اکونومی و بیزنس ارائه می شود و قیمت بلیت اکونومی 370 دلار است اما قیمت های ویژه نیز در نظر گرفته شده است.

گفتنی است شرکت هواپیمایی فلای دبی دارای 84 هواپیما است و به 122 کشور در دنیا پرواز دارد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان