باریک‌ترین گوشی تاشوی دنیا

کمپانی Honor، حالا باریک‌ترین گوشی تاشوی دنیا را ساخته که در هنگام تا شدن، تنها ۹.۲ میلی‌متر ضخامت دارد.

باریک‌ترین گوشی تاشوی دنیا

غزال زیاری: Magic V3، محصول کمپانی Honor، یک گوشی خاص و متفاوت است و برترین ویژگی آن، نازک بودنش است که آن را تبدیل به باریک‌ترین گوشی تاشوی دنیا کرده است. اندازه این گوشی در زمانی که تا شده، تنها 9.2 میلی‌متر است و بدین ترتیب حالا عنوان باکیفیت‌ترین تاشو در سراسر دنیا را مال خود کرده است.

البته این اولین گوشی تاشوی ساخته‌شده توسط کمپانی Honor نیست و آن‌ها پیش ‌از این، گوشی Magic V2 را به بازار عرضه کرده بودند که عرضش تنها 9.9 میلی‌متر بود. این گوشی به‌مراتب ظریف‌تر و کوچک‌تر از اکثر گوشی‌های تاشوی عرضه‌شده در سال 2024 ازجمله گلکسی زد فولد 6 و وان پلاس اوپن بود.

باریک‌ترین گوشی تاشوی دنیا

اما کمپانی Honor، امسال، پا را فراتر نهاد و گوشی Magic V3 را در عرصه جهانی ارائه کرد که باریک‌تر از مدل قبلی آن است. این گوشی چند ماهی است که در بازار چین به فروش می‌رسد و در نمایشگاه IFA 2024، این کمپانی اعلام کرد که این گوشی متفاوت را در بازارهای بیشتری عرضه می‌کند.

ویژگی‌های فنی Magic V3

گرچه Magic V3 فوق‌العاده نازک است، ولی از نظر صفحه‌نمایش، یک گوشی بزرگ به شمار می‌رود. صفحه‌نمایش بخش خارجی آن 6.43 اینچ (16.33 سانتی متر) است. این صفحه‌نمایش، پنلی OLED LTPO با وضوح 2376 در 1060 و حداکثر 120 هرتز است و زمانی که گوشی را باز می‌کنید، پنل OLED 7.92 اینچی (20.11 سانتی‌متری) با رزولوشن 2344 در 2156 با همان refresh rate را در اختیار خواهید داشت.

باریک‌ترین گوشی تاشوی دنیا

یکی از به‌روزرسانی‌های مهم انجام‌شده در Magic V3، لولای جدید Super Steel آن است. بهره‌گیری از این لولا، امکان باریک‌تر شدن آن را فراهم کرده و در عین حال تجربه خوبی را برای کاربرانش فراهم می‌کند.

نمایشگر داخلی گوشی ساختار جدیدی از پوشش‌های سیال غیر نیوتنی و پوشش‌های ضد سایش در مقیاس نانو است که عمر طولانی‌تری را برای آن تضمین می‌کند.

باریک‌ترین گوشی تاشوی دنیا

این گوشی با بهره‌گیری از اسنپدراگون 8 نسل 3، دوازده گیگابایت رم دارد و این امکان را فراهم می‌کند تا گوشی Magic V3، از برخی از ویژگی‌های اختصاصی هوش مصنوعی خود مثل پاک‌کن هوش مصنوعی و ترجمه زنده Notes بهره‌مند باشد. این برنامه‌ها شبیه به آنچه کاربران گلکسی در Z Fold 6 تجربه می‌کنند، است. در عین حال، Google Cloud در این محصول با کمپانی Honor به همکاری پرداخته تا محصولی حرفه‌ای را به بازار عرضه کند.

باریک‌ترین گوشی تاشوی دنیا

سیستم عامل Magic V3، نسخه اندروید 14 است که در MagicOS 8.0.1 اجرا می‌شود و برای استفاده طولانی یک باتری 5150 میلی آمپر ساعتی با چیپ ست تخصصی E1 در آن تعبیه‌شده که به بازده انرژی کمک می‌کند.

در بخش پشتی این گوشی، یک سیستم دوربین سه گانه با سنسور اصلی 50 مگا پیکسلی، لنز تله فوتو پریسکوپ 50 مگا پیکسلی و یک لنز عریض 40 مگا پیکسلی تعبیه‌شده و همه اینها در یک برآمدگی دوربین معمولی به سبک Honor در پشت تلفن به شکلی مرتب قرار گرفته‌اند.

باریک‌ترین گوشی تاشوی دنیا

این گوشی در رنگ‌های مشکی، سبز و قهوه‌ای متمایل به قرمز در هفته‌های آینده در سراسر جهان در دسترس خواهد بود و قیمت آن در انگلیس حدود 2000 یورو است و البته احتمالاً هرگز در آمریکا به فروش درنخواهد آمد.

منبع: 9to5google

58321

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان