احداث "تله سی‌یژ" توچال این بار در اراک

مهندسان متعهد داخلی شرکت تله کابین توچال که در زمینه ی صنعت کابل راهی پیشرو هستند، ساخت و راه اندازی تله سی یژ منطقه گردشگری نورالشهدا اراک را برعهده گرفتند.

احداث "تله سی‌یژ" توچال این بار در اراک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی مجموعه تفریحی ورزشی توچال، روح الله امداد مدیرعامل این مجموعه، از انعقاد قرارداد ایجاد تله ‌سی یژ منطقه گردشگری نورالشهدا ( دره گردو) اراک خبرداد و گفت: این تله سی یژ بطول تقریبی 1100 متر و اختلاف ارتفاع حدود 300 متر با ظرفیت جابجایی 300 نفر در ساعت ساخته می شود.  

امداد، با اشاره به انعقاد قرارداد احداث تله سیژ در منطقه گردشگری نورالشهدا (دره گردو) اراک گفت: بعد از تجربه موفقی که سال گذشته در تجهیز، نوسازی و بازسازی خطوط تله کابین توچال داشته ایم، امسال نیز برنامه ریزی کردیم تا با ساخت تله سی یژ در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک در راستای بومی سازی این صنعت در کشور گام برداریم.  

وی افزود: این قرارداد گردشگری؛ فی مابین شهرداری اراک و شرکت توچال منعقد شده و قرار است خط تله سی یژ منطقه گردشگری نورالشهدا بطول 1100 متر توسط مهندسان داخلی ساخته شود.

امداد با اشاره به این موضوع که این اقدام در راستای تحقق فرمایشات مهم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است که اشاره داشتند در حوزه اقتصاد یکی از اولویت های اصلی موضوع گردشگری است، ادامه داد: این تله سی یژ بطول تقریبی 1100 متر و اختلاف ارتفاع حدود 300 متر با ظرفیت جابجایی 300 نفر در ساعت در مرکز گردشگری دره گردوی اراک قرار است در بازه زمانی یکسال احداث و به بهره برداری برسد.

 وی همچنین عنوان کرد: مدیریت این پروژه توسط آقای دکتر ملازاده مدیر فنی مهندسی این شرکت انجام می شود که آموزش تمامی مراحل چهارگانه(طراحی، ساخت، نصب، راه اندازی ) را از شرکت‌های ذیصلاح طراحی و سازندگان بزرگ کابلراه های دنیا، طی کرده است و ان شاءالله به زودی با همراهی تیم و عوامل فنی اجرایی توچال به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل مجموعه تفریحی ورزشی توچال، با اشاره به توانمندی و تعهد مهندسان فنی مجموعه تله کابین توچال در زمینه توسعه صنعت کابلراه در کشور، گفت: این مجموعه در سنوات اخیر به دنبال تکمیل دانش فنی کابلراه، مشارکت در تدوین استاندارد ملی ایران، عضویت در سازمان های بین المللی حمل و نقل کابلراهی، خدمات متنوعی را به بهره برداران حوزه گردشگری کشور ارائه کرده است.

امداد عنوان کرد: تجارب ارزشمند بخش فنی این مجموعه در سال‌های گذشته در راستای توسعه مراکز اسکی با احداث تله اسکی های سیبلند، توچال... و هم اکنون در راستای توسعه مراکز گردشگری کابلراهی برای شهر اراک خدمات خوبی را به صنعت گردشگری کشور ارائه می کند.

وی با بیان اینکه یکی از ارکان مهم توسعه صنعت گردشگری در کشور ایجاد تجهیزات و زیرساخت های لازم برای جذب گردشگر است، تصریح کرد: امیدوارم با توجه ویژه مسئولان این حوزه در رقابت با همسایگان خود در زمینه جذب گردشگر پیشی بگیریم.

مدیرعامل شرکت تله‌کابین توچال با اشاره به اینکه تلاش شده که به طبیعت این منطقه آسیبی وارد نشود، افزود: امید است با قرارداد منعقد شده با شهرداری اراک، خدمتی مطلوب به مردم این شهر صورت گیرد و بهترین خدمت در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه شود.  
 
امداد ضمن تشکر از دکتر محمودی شهردار اراک برای توجه و حمایت ویژه از توسعه گردشگری و جذب توریسم در این شهر، عنوان کرد: در راستای حفظ امنیت جانی مردم همه تلاش‌ها به کار گرفته می‌شود تا با کیفیت مطلوب یکی از بهترین‌ تله‌سی یژ های کشور در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک احداث شود.

وی اظهار کرد: ضریب امنیت تله‌سیژ بسیار بالا است و نظارت و پیگیری مستمر بر اجرای طرح صورت می‌گیرد که با دقت و حساسیت تمام به اتمام رسد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان