پیروزی استقلال خوزستان در دیدار تدارکاتی برابر شاهین تهران

️تیم فوتبال استقلال خوزستان در یک دیدار تدارکاتی برابر شاهین تهران به پیروزی ۴گله رسید.

پیروزی استقلال خوزستان در دیدار تدارکاتی برابر شاهین تهران

️به گزارش خبرآنلاین از اهواز، از ساعت 16 دیروز در ورزشگاه همای تهران و در چارچوب یک بازی تدارکاتی دو تیم استقلال خوزستان و شاهین تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 4 بر 1 آبی‌پوشان دیار کارون همراه بود.

برای آبی‌ها در این بازی چیوی بیفوما دقیقه 13 ، عبدالرضا مومل دقیقه 27،امیر محمد محکم کار دقیقه 54 و ابولفضل کوهی دقیقه 68 گلزنی کردند.

در این بازی میودراگ بوژوویچ ابتدا تیم خود را تا پایان نیمه نخست بدون تغییر به میدان فرستاد اما در نیمه دوم تغییرات زیادی در ترکیب ایجاد شد تا به نوعی همه بازیکنان حاضر در (اردوی تهران) استقلال خوزستان از جمله جوانان این تیم استفاده شود.

گفتنی است شاگردان بوژوویچ در اکثر دقایق مسابقه با ارائه یک بازی شناور و هجومی جریان بازی را به خوبی مدیریت کردند و دستورات تاکتیکی وی را به خوبی اجرا کردند و بازیکنان جوان تیم(افشین،محمدیان،سواعد) عملکرد مثبتی از خود به نمایش گذاشتند.

این دیدار تدارکاتی که با شاگردان محمد تقی سنجری (تیم یکدست و لیگ دویی)شاهین تهران برگزار شد، زمینه ساز یک بازی تدارکاتی با کیفیت پیش از دیدار هفته چهارم رقابت‌های لیگ بیست و چهارم شاگردان بوژوویچ مقابل شمس آذر در شهر قزوین بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان