دوران طلایی ترامپولین همین حالاست!

ماهان باژرنگ، رئیس شاخه ترامپولین فدراسیون ژیمناستیک توضیحات جدیدی در مورد وضعیت ژیمناستیک ارائه داد.

دوران طلایی ترامپولین همین حالاست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، ماهان باژرنگ، رئیس شاخه ترامپولین فدراسیون ژیمناستیک در خصوص شرایط فعلی این شاخه اظهار داشت: در حال حاضر دوران طلایی ترامپولین ایران را سپری می‌کنیم. از سال 96 برنامه‌ریزی‌ها برای پیشرفت ترامپولین ایران آغاز شد و خوشبختانه این برنامه‌ریزی‌ها به پیشرفت این شاخه منجر شد.

وی افزود: امروز شاهد این هستیم که ترامپولین ایران در قهرمانی آسیا برای نخستین بار صاحب مدال طلا و نقره می‌شود. دو سال پیش هم در مسابقات بین‌المللی پرتغال به مدال رسیده بودیم.

رئیس شاخه ترامپولین ایران تصریح کرد: از همان ابتدا هدف‌گذاری که برای ترامپولین ایران انجام شد ابتدا کسب مدال در آسیا بود و سپس کسب سهمیه المپیک.

باژرنگ گفت: در این سال‌ها دکتر اینچه درگاهی و آقای سلیمانی حمایت‌های لازم را از ترامپولین داشتند و همه همکارانم در فدراسیون ژیمناستیک و همینطور مربیان ترامپولین کشور دست به دست هم دادند تا این شاخه به آن چیزی که استحقاقش را دارد برسد.

وی ادامه داد: مهمترین هدف ما حضوری شایسته در بازی‌های آسیایی پیش رو است و همه تلاش خود را می‌کنیم تا عملکردی خوب در این رقابت‌ها داشته باشیم. در همین مسابقات قهرمانی آسیا که چندی پیش در هنگ‌کنگ برگزار شد ما در همه رده‌های سنی به فینال رسیدیم و این موفقیت بزرگی برای ترامپولین ایران است.

رئیس شاخه ترامپولین ایران یادآور شد: متاسفانه در دوره مدیریت پیشین فدراسیون ژیمناستیک، ما در مسابقات ترامپولین کسب سهمیه المپیک شرکت نکردیم و بچه‌های ما علی‌رغم شایستگی‌هایی که داشتند نتوانستند در این رقابت‌ها شرکت کنند. یکی از برنامه‌ریزی‌های ما این است که در انتخابی المپیک 2028 نماینده داشته باشیم.

باژرنگ تصریح کرد: ورزشکاران ما پتانسیل بالایی دارند و کسب سهمیه المپیک 2028 دور از ذهن نیست؛ چرا که بارم اجرای آنها به بارم جهانی نزدیک است. تنها چیزی که ترامپولین لازم داشت حمایت بود و این حمایت را در حال حاضر از سوی رئیس فدراسیون ژیمناستیک داریم و خیال‌مان از این بابت آسوده است.

وی گفت: در بخش مردان، ما تا حدود زیادی به آن چیزی که می خواستیم رسیده‌ایم و امیدوارم در بخش ترامپولین بانوان هم که دارای پتانسیل بالایی است بتوانیم به اهدفمان دست پیدا کنیم.

رئیس شاخه ترامپولین کشور عنوان کرد: با پیگیری‌های رییس فدراسیون ژیمناستیک، حجاب وارد کتاب داوری ترامپولین شد و از این پس بانوان محجبه هم می‌توانند در مسابقات بین‌المللی ترامپولین شرکت کنند. دکتر اینچه درگاهی در حال حاضر به دنبال طراحی لباس و پوشش بانوان برای حضور در مسابقات بین‌المللی ترامپولین است و فکر می‌کنم در این بخش بتوانیم شگفتی ساز سویم.

باژرنگ در پایان خاطرنشان کرد: در همین راستا اولین اردوی منتخبین بانوان ترامپولین را در تهران تشکیل دادیم تا شاهد حضور بانوان کشورمان در مسابقات بین المللی ترامپولین باشیم. باید از ریاست  فدراسیون ژیمناستیک که با عزمی راسخ به دنبال اعتلای ژیمناستیک کشور است تشکر کنم.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان