ستاره‌های بلاتکلیف فوتبال ایران؛ در انتظار یک پیشنهاد جذاب!

چند بازیکن سرشناس فوتبال ایران هنوز با تیم جدیدی قراردا نبسته‌اند و بدون تیم هستند.

ستاره‌های بلاتکلیف فوتبال ایران؛ در انتظار یک پیشنهاد جذاب!

سپهر ستاری: فصل نقل‌وانتقالات تابستانی در بسیاری از کشورهای جهان به پایان رسیده و تیم‌های مختلف فهرست نفرات خود برای این فصل را تکمیل کرده‌اند. در فوتبال ایران هم تنها یک هفته تا بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات لیگ برتر ایران باقی مانده و تیم‌ها مشغول انجام آخرین اقدامات برای بستن فهرست بازیکنان خود هستند. با این حال هنوز بسیاری از بازیکنان تیم جدید خود را مشخص نکرده‌اند و در بلاتکلیفی به سر می‌برند. البته طبق قوانین فیفا بازیکنان آزاد پس از اتمام مهلت نقل‌وانتقالات هم می‌تواند با تیم جدید قرارداد ببندند ولی پر شدن فهرست تیم‌ها باعث می‌شود کارشان برای یافتن تیم پس از اتمام مهلت قانونی سخت شود. در میان بازیکنان بلاتکلیف فوتبال ایران، چند بازیکن اسمی و مطرح هم حضور دارند که وضعیت‌شان کمی عجیب و دور از انتظار است.

2 ستاره تیم ملی و شماره 10 سابق تیم ملی

در صدر فهرست بازیکنان بدون تیم فوتبال ایران نام علیرضا جهانبخش و سامان قدوس قرار دارد. 2 ستاره تیم ملی که نقش مهمی در اندیشه‌های امیر قلعه‌نویی دارند و همین دیشب هم مقابل امارات به میدان رفتند. جهانبخش که در پایان فصل گذشته پس از 3 سال حضور در فاینورد از این تیم جدا شد، هنوز با تیم جدیدی قرارداد نبسته و در وضعیتی قرار دارد که تاکنون آن را تجربه نکرده بود. کاپیتان تیم ملی که شایعاتی در خصوص بازگشت دوباره‌اش به فاینورد هم به گوش می‌رسید، پیشنهاداتی از استقلال و پرسپولیس هم داشت ولی ترجیح می‌دهد در اروپا بازی کند.

سامان قدوس هم شرایطی مثل جهانبخش دارد ولی او پارسال هم در این مقطع بدون تیم بود و پس از مصدومیت چند بازیکن برنتفورد با این تیم قراردادی یک ساله امضا کرد. او هم مثل جهانبخش پیشنهاد استقلال و پرسپولیس را رد کرد و حتی به مالمو سوئد هم پاسخ منفی داد تا بتواند در سطح اول فوتبال اروپا باقی بماند و این روزها در انتظار یک پیشنهاد جذاب است.

ستاره‌های بلاتکلیف فوتبال ایران؛ در انتظار یک پیشنهاد جذاب!

یکی دیگر از ستاره‌های بدون تیم کریم انصاری‌فرد است که فصل قبل عضو تیم‌های اومونیا قبرس و آریس سالونیکی یونان بود و تا امروز با تیمی قرارداد امضا نکرده است. انصاری‌فرد پیشنهاد جدی استقلال را در جیب دارد و شاید به‌زودی پس از 10 سال دوباره به لیگ برتر ایران برگردد.

ستاره‌های قهرمانی استقلال هم تیم ندارند!

امیرارسلان مطهری، محمدحسین مرادمند و جعفر سلمانی، 3 بازیکن فصل گذشته استقلال که در لبیگ بیست‌ویکم با این تیم قهرمان شدند هم این روزها وضعیت نامشخصی برای فصل آینده دارند. مطهری پس از جدایی پرحاشیه از استقلال در تراکتور هم موفق نبود و این روزها بدون تیم است. او با ذوب‌آهن و ملوان وارد مذاکره شد ولی حضورش در این تیم‌ها به نتیجه نرسید و حالا ممکن است تا نیم‌فصل بدون تیم باشد. مرادمند هم این روزها در تمرینات استقلال حاضر شده ولی لیست این تیم جای خالی ندارد و حتی گفته می‌شود مدیران باشگاه قرارداد او را هم فسخ کرده‌اند. با توجه به شرایط استقلال بعید است مرادمند به این تیم برگردد و باید به فکر تیم جدیدی باشد.

سلمانی هم که با حضور نکونام در استقلال نیمکت‌نشین شده بود، پس از 3 فصل از استقلال جدا شد و گفته می‌شود با تیم العروبه امارات قرارداد بسته ولی این موضوع هنوز به صورت رسمی اعلام نشده تا تکلیف آینده این مدافع چپ‌پا مشخص شود.

ستاره‌های بلاتکلیف فوتبال ایران؛ در انتظار یک پیشنهاد جذاب!

بازیکنانی که ناگهان مازاد شدند!

در شرایطی که بسیاری از بازیکنان از مدت‌ها قبل به‌دنبال تیم جدید بودند، بعضی نفرات در روزهای اخیر و به شکلی ناگهانی وارد لیست خروجی شده‌اند. رضا اسدی و سیاوش یزدانی، 2 بازیکن سپاهان پس از مشکلات سقف بودجه این باشگاه در لیست فروش قرار گرفته‌اند و به‌دنبال امضای قرارداد با یک تیم دیگر هستند. در خصوص اسدی گفته می‌شود استقلال نسبت به جذب او بی‌میل نیست ولی باید رضایت سپاهان را هم جلب کند.

سینا اسدبیگی، هافبک پرسپولیس هم پس از حضور ثابت در 2 بازی اخیر تیمش ناگهان وارد فهرست مازاد شد تا سعید مهری با سرخ‌ها قرارداد ببندد. اسدبیگی هنوز برای جدایی توافق نکرده ولی از حضور در تمرینات منع شده و در ادامه فصل برای تیم دیگری به میدان خواهد رفت.

علیرضا حقیقی، دروازه‌بان هوادار هم این روزها بدون تیم است و پس از تمدید نشدن قراردادش منتظر پیشنهاد دیگر تیم‌هاست. او در شرایطی بدون تیم مانده که هوادار پس از جدایی‌اش شرایط چندان خوبی هم ندارد و شاید تصور می‌شد قرارداد حقیقی تمدید شود. رشید مظاهری هم پس از اینکه در نقل‌وانتقالات زمستانی از نساجی جدا شد هنوز تیم جدیدی پیدا نکرده و شرایط عجیبی دارد.

ستاره‌های بلاتکلیف فوتبال ایران؛ در انتظار یک پیشنهاد جذاب!

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان