یادواره شهدای تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه در کرمان برگزار شد

یادواره شهدای تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه در شهرک رضوان شهر کرمان با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا برگزار شد.

یادواره شهدای تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار نیروی زمینی سپاه در کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری در یادواره شهدای تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار نیروی زمینی سپاه در شهرک رضوان شهر کرمان اظهار داشت: مهمانی شهدا کلاس درس و مجلس اتمام حجت است؛ اگر از این مجلس بهره نبریم وای به حالمان است.

وی بیان کرد: سه اراده در عالم حاکم است و مردم در مسیر سه اراده حرکت می‌کنند؛ یک اراده خداست، اراده خدا ردخور ندارد و محقق می‌شود؛ اسلام باید بالاترین در عالم باشد و می‌شود؛ امام زمان می‌آید، این اراده خداست و عالم را پر از عدل و داد می‌کند.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: اراده دوم، اراده شیاطین است، اراده یزید این بود که نام امام حسین (ع) محو شود اما امروز یک نفر لبیک یا یزید نمی‌گوید و همه لبیک یا حسین (ع) می‌گویند، اراده آمریکا این بود شاه را در انقلاب اسلامی حفظ کند اما نشد، اراده شیطان محقق نمی‌شود، باطل جولان می‌دهد، اما اراده‌اش محقق نمی‌شود.

ماندگاری خاطرنشان کرد: اراده سوم، اراده مردم است، گاهی وقت‌ها همه می‌خواهند که بشود ولی نمی‌شود، گاهی همه می‌خواهند که نشود، ولی می‌شود.

وی افزود: شهدا امشب ما را دعوت کرده‌اند تا بگویند، مردم خودتان به خودتان آسیب می‌زنید اگر مسیر غیر از مسیر اراده خدا را انتخاب کنید؛ حرکت با اراده شیطان انسان را گمراه می‌کند، حرکت با اراده مردم، انسان را سرگردان می‌کند و حرکت با خدا او را هدایت می‌کند.

این کارشناس مذهبی عنوان کرد: شهدا می‌گویند که مردم بیایید احتمال دهید اراده خدا قطعی است و اراده خدا انجام واجبات و ترک محرمات است و بعد حرف‌های خدا را امتحان کنید، وقتی امتحان کردید و دیدید که نصرت دین یاری‌تان می‌کند.

ماندگاری خاطرنشان کرد: شهدا به ما بشارت می‌دهند، از مسیری که در مسیر اراده خدا هستید، ترس نداشته باشید، بُرد با شماست.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان