جهانبخش: مردم ما را تنها نگذارند

کاپیتان تیم ملی ایران از هواداران درخواست دارد تا انتهای مسابقات مقدماتی جام جهانی پشتیبان آنها باشند.

جهانبخش: مردم ما را تنها نگذارند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا جهانبخش درباره عملکرد تیم ملی ایران در دو دیدار اخیرش در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل امارات و قرقیزستان، به دوربین ای‌اف‌سی گفت: خدا را شکر دو قدم ابتدایی در مسیر جام جهانی را خیلی محکم برداشتیم. نخستین مسابقه مقابل قرقیزستان خیلی سخت بود، اما خوشبختانه آن را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

او ادامه داد: در بازی دوم مقابل امارات و تیمی قرار گرفتیم که در نخستین دیدارش پرقدرت ظاهر شده و قهرمان آسیا را شکست داده بود، اما توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم، موقعیت‌های زیادی به وجود بیاوریم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

کاپیتان تیم ملی ایران یادآور شد: مهم این است که دو بازی نخست را با پیروزی و محکم تمام کردیم. به نمایندگی از بچه‌های تیم ملی، این برد را به مردم عزیز ایران تقدیم می‌کنم و مطمئنا ارزش آنها بیش از این‌ها است. مهم‌ترین رسالت ما، شادی دل مردم است و با تمام انرژی به استقبال مسابقات آینده می‌رویم و تا انتهای بازی‌های مقدماتی پیش می‌رویم تا پرقدرت به جام جهانی صعود کنیم.

جهانبخش اضافه کرد: از مردم عزیزمان می‌خواهیم این تیم ملی را حمایت کنند و ما را در ادامه راه تنها نگذارند و امیدوارم بیش از این دل مردم را شاد کنیم.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان