برنامه‌های رادیو قرآن در مناسبت‌های پیش‌رو

همزمان با شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام) و همچنین آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) شبکه رادیویی قرآن ویژه برنامه‌هایی را به‌ همین مناسبت به روی آنتن می‌برد.

برنامه‌های رادیو قرآن در مناسبت‌های پیش‌رو

به گزارش پایگاه فکر و فرهنگ مبلغ، به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی قرآن، پخش زنده و مستقیم «محفل قرآنی تجدید عهد با حضرت ولی‌عصر (عج)» از صحن جامع مهدوی مسجد مقدس جمکران، در روز پنج‌شنبه (22 شهریور) از ساعت 17 تا 18:30 پخش می‌شود.

تلاوت قاریان برجسته کشور نظیر حجت الاسلام مقدسی و حمیدرضا احمدی‌وفا و اجرای گروه‌های تواشیح و هم‌خوانی قرآن انوارالهدی و سبیل الرشاد و همچنین شرح آیات قرآن کریم با بیان حجت الاسلام حاج ابوالقاسم از جمله بخش‌هایی است که با اجرای هادی ربیعی در این محفل قرآنی تدارک دیده شده است.

«اشراق» عنوان ویژه برنامه رادیو قرآن در شب شهادت امام حسن عسکری (ع) است که با حضور حجت الاسلام سیدجلال موسویان، نگاهی به سیره قرآنی و تفسیر منتسب به ایشان، شرایط خاص دوران امامت ایشان و همچنین روابط حضرت با شیعیان جهت آماده‌سازی زمان غیبت امام زمان (عج) خواهد داشت.

پخش گزارش‌های مردمی و شعرخوانی صابر خراسانی از دیگر بخش‌های این برنامه است که با اجرای محسن شریف‌زاده و تهیه‌کنندگی فاطمه کاشانی وحید، امشب چهارشنبه (21 شهریور) از ساعت 21 به روی آنتن می‌رود.

همچنین دیگر برنامه «اشراق» به‌مناسبت آغاز ولایت و امامت حضرت ولی‌عصر (عج) با کارشناسی سیدجلال موسویان، اجرای فروغ طاهری و تهیه‌کنندگی سمیه خراج، پنج‌شنبه شب (22 شهریور) حوالی ساعت 21 تقدیم مخاطبان قرآنی رادیو می‌شود.

امامت و ولایت حضرت در سن کم، معنای امامت و ولایت، امامت و ولایت حضرت در انجیل و تورات، وظیفه ما در دوران غیبت و یاری‌رساندن به حضرت، ویژگی‌های منتظران و وظیفه ما در قبال ظهور حضرت از موضوعاتی است که در این برنامه مطرح خواهد شد.

ویژه برنامه مناسبتی شهادت امام حسن عسکری (ع) با عنوان «اسوه» نیز روز پنج‌شنبه (22 شهریور) از ساعت 9 صبح با کارشناسی حجت الاسلام محمد لطفی‌زاده و تهیه‌کنندگی علی‌رضا صفرزاده به روی آنتن شبکه رادیویی قرآن می‌رود که علاوه بر بخش‌های مختلف گزارشی، داستانی و کارشناسی، به معرفی سیره و سبک زندگی ایشان می‌پردازد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان