شاسی‌بلند جدید ایران‌خودرو در آستانه ورود به بازار

جدیدترین شاسی‌بلند ایران‌خودرو به نام هایما S۷ پرو به‌زودی به خط تولید این شرکت و به بازار ایران می‌آید.

شاسی‌بلند جدید ایران‌خودرو در آستانه ورود به بازار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از خودروبانک، گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرده است که تولید انبوه خودروی جدید هایما S7 پرو از پاییز امسال آغاز خواهد شد. این خودرو که به عنوان نسخه بهبود یافته مدل S7 پلاس شناخته می‌شود، با هدف ارتقاء کیفیت و کاهش مصرف سوخت طراحی شده است.

عکس مطلب اول

مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان، بیژن زاهدی‌فرد، در این باره گفت: "هایما S7 پرو در حال حاضر در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و با بهره‌گیری از پیشرانه 1.5 لیتری توربو با تکنولوژی پاشش مستقیم (GDI) توان تولیدی 188 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن متر را دارد. این ویژگی‌ها به افزایش 10 درصدی توان و 18 درصدی گشتاور نسبت به مدل قبلی منجر شده و در نتیجه مصرف سوخت این خودرو نیز به میزان هفت درصد کاهش یافته است. "

یکی از نکات قابل توجه در هایما S7 پرو، استفاده از گیربکس جدید شش‌سرعته اتوماتیک DAE است که به همراه سیستم هشدار تعویض دنده (GSI) و ترمز پارک برقی ارائه می‌شود. همچنین، صندلی سرنشین جلو به صندلی برقی چهار جهته ارتقا یافته که به راحتی و آسایش سرنشین کمک می‌کند.

شاسی‌بلند جدید ایران‌خودرو در آستانه ورود به بازار

ایران‌خودرو با هدف ارائه یک محصول جدید در هر سال، به دنبال تقویت سبد محصولات خود است. این استراتژی به شرکت کمک می‌کند تا در بازار رقابتی خودروهای داخلی و خارجی، جایگاه خود را حفظ کند. هایما S7 پرو به عنوان یک SUV با امکانات به‌روز و مصرف سوخت بهینه، می‌تواند گزینه مناسبی برای خریداران باشد.

تولید انبوه این خودرو در خط تولید ایران‌خودرو خراسان، به معنای آغاز یک فصل جدید در صنعت خودروسازی کشور است. با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در طراحی و تکنولوژی‌های به‌کاررفته، انتظار می‌رود هایما S7 پرو بتواند با رقبای خود در بازار داخلی به خوبی رقابت کند.

شاسی‌بلند جدید ایران‌خودرو در آستانه ورود به بازار

ایران‌خودرو امیدوار است که با عرضه این خودرو، بتواند نیازهای مشتریان را بهتر پاسخگو باشد و تجربه‌ای جدید را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد. با توجه به روند رو به رشد تقاضا برای خودروهای با مصرف سوخت بهینه و امکانات مدرن، هایما S7 پرو می‌تواند به یکی از محصولات موفق این گروه تبدیل شود.

322

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان