چهارمین جشنواره فرهنگ و هنر شهمیرزاد برگزار می‌شود

شهردار شهر نمونه گردشگری بین‌المللی شهمیرزاد از برگزاری چهارمین جشنواره "فرهنگ و هنر شهمیرزاد" در روزهای آینده خبر داد.

چهارمین جشنواره فرهنگ و هنر شهمیرزاد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، شعیب رضایی شرفدارکلایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره، چهارمین دوره از جشنواره‌های فرهنگ و هنر شهمیرزاد است که قرار است از بیست و سوم تا بیست و نهم شهریورماه امسال در پارک بزرگ پردیس شهمیرزاد برگزار شود.
وی با اشاره به مهم‌ترین رویکردهای این جشنواره افزود: این جشنواره بزرگ در عرصه‌های فرهنگی، هنری، گردشگری، نمایشگاهی و موسیقی اقوام برگزار خواهد شد.
شهردار شهمیرزاد با اشاره به همراهی‌های شورای اسلامی شهر شهمیرزاد برای برگزاری و استمرار این جشنواره مهم عنوان کرد: در راستای مردم‌محور شدن برنامه‌های فرهنگی شهر شهمیرزاد و با توجه به همراهی مؤسسات مردمی در این راه، برگزاری این جشنواره نیز به یکی از مؤسسات فرهنگی و هنری و مردمی این شهر واگذار شد.
رضایی افزایش نشاط اجتماعی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره یاد کرد و با بیان اینکه ترویج فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی از دیگر اهداف آن است گفت: شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی 13 شهر نمونه گردشگری کشور نیز به این جشنواره دعوت شده‌اند.
وی اضافه کرد: این جشنواره در سه بخش اضلی گالری آثار، موسیقی و برنامه‌های آیینی و قسمت نمایشگاهی برنامه ریزی شده است.
به گفته شهردار شهمیرزاد 70 غرفه برای عرضه محصولات شهمیرزادی‌ها در این جشنواره در نظر گرفته شده است.
رضایی با بیان اینکه حضور در این جشنواره  برای عموم مردم آزاد است، از مردم شهرهای اطراف شهر شهمیرزاد دعوت کرد تا در این جشنواره حضور یابند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان