بایدن با کلاه ترامپ/ عکسی از اقدام عجیب بایدن دست به دست می شود

رئیس جمهور دموکرات آمریکا پس از نخستین مناظره انتخاباتی بین نامزد مورد حمایت وی و گزینه جمهوری‌خواهان، در جریان حضور در یک مراسم، کلاه معروف و تبلیغاتی نامزد رقیب را بر سر گذاشت و عکس گرفت!

بایدن با کلاه ترامپ/ عکسی از اقدام عجیب بایدن دست به دست می شود

به گزارش خبرآنلاین، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در مراسمی که به مناسبت سالروز حادثه «یازده سپتامبر» برگزار شده بود، حرکت عجیبی انجام داد و در اقدامی غافلگیرکننده درست چند ساعت پس از نخستین مناظره انتخاباتی کامالا هریس، معاون وی و دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، کلاه معروف انتخاباتی ترامپ را به سر کرد و مقابل دوربین‌ها ژست گرفت!

بایدن در مراسم یادبود حادثه سال 2001 کلاه ترامپ را روی سر گذاشت که هریس در پنسیلوانیا و در محل سقوط «پرواز 93» حاضر شده بود. بایدن در پایگاه آتش‌نشانی «شانکسویل» درباره «اتحاد» دو حزبی در آمریکا پس از 11 سپتامبر صحبت کرد.

بایدن با کلاه ترامپ/ عکسی از اقدام عجیب بایدن دست به دست می شود

به گزارش مهر به نقل از بیزینس تایمز، آندرو بِیتس، سخنگوی کاخ سفید درباره این اقدام عجیب بایدن در ایکس نوشت که «رئیس جمهور در این مراسم درباره لزوم اتحاد دوحزبی حرف زده و خواستار بازگشت به این اتحاد شده است. بایدن به عنوان رفتاری حاکی از این (اتحاد) یک کلاه را به یکی از حامیان ترامپ داد که او نیز متعاقباً از او خواست تا کلاه ترامپ را روی سرش بگذارد و بایدن هم برای یک لحظه کوتاه این کار را کرد.»

بایدن 81 ساله در ماه جولای به دنبال انتقاد شدید اعضای ارشد حزب دموکرات و افزایش نگرانی‌ها درباره سلامت و آمادگی ذهنی وی برای مبارزه انتخابات با ترامپ، از نامزدی دموکرات‌ها کناره‌گیری کرد و هریس جایگزین وی شد. رئیس جمهور آمریکا در حالی کلاه ترامپ را بر سر گذاشت که همواره او را «تهدیدی علیه موجودیت دموکراسی» خوانده است!

ویدئوها و تصاویری که بایدن را با کلاه ترامپ که روی آن نوشته شده است «ترامپ 2024» نشان می‌دهد، به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد.

برخی از کاربران فضای مجازی با بازنشر این ویدئو و تصاویر به این نکته اشاره کرده‌اند که بایدن درست بعد از مناظره انتخاباتی انجام داده است که در جریان آن ترامپ خطاب به هریس گفته بود «بایدن از تو متنفر است.»

ستاد انتخاباتی ترامپ که به نوعی اتاق جنگ وی نیز محسوب می‌شود، در واکنش به این موضوع مدعی شد که بایدن کلاه ترامپ را پوشید چون «کامالا هریس در مناظره فاجعه بود.»

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان