بژوویچ: از بازی فردا مقابل شمس آذر این انتظار را دارم که شخصیت تیم ما مشخص شود

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: ممکن است شمس‌ آذر فوتبال بدی را ارائه دهد، اما سه امتیاز بازی را بگیرد. به هرحال، فوتبال یک امر غیرقابل پیش‌بینی است.

بژوویچ: از بازی فردا مقابل شمس آذر این انتظار را دارم که شخصیت تیم ما مشخص شود

به گزارش خبرآنلاین از اهواز، میودراگ بوژوویچ دیروز (پنجشنبه، 22 شهریور ماه) در نشست خبری پیش از بازی دو تیم فوتبال شمس‌ آذر و استقلال خوزستان، اظهار داشت: به‌صورت معمول، وقتی شما در مقابل یک تیم مدعی پیروز می‌شوید، یک مقدار سرخوشی و رضایت‌بخشی به تیم تزریق می‌شود و از بازی فردا این انتظار را دارم که شخصیت تیم ما مشخص شود که آیا می‌توانیم ادامه بازی خوب خود را فردا مقابل شمس آذر به‌نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: شاید فوتبال طوری باشد که ما خوب نباشیم، ولی سه امتیاز را به‌دست آورد. بنابراین ممکن است شمس‌ آذر فوتبال بدی را ارائه دهد، اما سه امتیاز بازی را بگیرد. به هرحال، فوتبال یک امر غیرقابل پیش‌بینی است و هنوز نمی‌توانم صد درصد درباره بازی فردا پیش‌بینی کنم چون هنوز به مرز آمادگی صد در صد نرسیدیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان افزود: ما در حقیقت در حال ساخت یک باشگاه و یک تیم جدید هستیم، مدیریت و هیت مدیره باشگاه و کارکنان باشگاه در صدد هستند که شرایطی را محیا بکنند که بتوانیم در شرایط نرمال پیشرفت کنیم و بازیکنانی که به تیم اضافه شدند در صدد هستند که بهترین نتایج را کسب کنند.

او بیان کرد: به‌جز ابوالفضل کوهی تمام بازیکنان خود را برای بازی فردا در اختیار داریم.

بژوویچ در باره افزاریش سقفه بودجه تیم های آسیایی گفت: به نظر من تیم هایی که نماینده ما در آسیا هستند باید حمایت بشوند، ای کاش بودجه ما را هم افزایش بدهند ولیکن ما هنوز در بازی های آسیایی نیستیم، به هرحال تیم های بزرگ که نماینده یک کشور هستند باید بودجه آنها افزایش پیدا کند البته این نظر شخص من است.

وی در پایان عنوان کرد: پله به پله در حال ساختن استقلال خوزستان هستیم و خیلی سخت هست که بگویم در انتهای فصل چه نتیجه ای کسب خواهیم کرد، به هر حال یک حس خیلی خوبی دارد وقتی تیمی مثل استقلال‌ تهران را می‌بریدو امیدواریم با جو خوبی که بر تیم حاکم است، بتوانیم سه امتیاز بازی فردا را کسب کنیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان