خوزستان در میان سه استان پر ورزشکار در تیم ملی پرورش اندام

استان خوزستان با ۶ ورزشکار در تیم ملی الف ایران در مسابقات جهانی پرورش‌ اندام، سومین استان پر ورزشکار کشور شد.

خوزستان در میان سه استان پر ورزشکار در تیم ملی پرورش اندام

به گزارش خبرآنلاین از اهواز، پس از اعلام نهایی تیم الف جمهوری اسلامی ایران از سوی فدراسیون برای حضور در مسابقات جهانی پرورش اندام که از تاریخ 2 لغایت 7 مهرماه به میزبانی کیش برگزار می‌شود، با دعوت 6 ورزشکار استان در تیم الف؛ خوزستان در میان سه استان پر ورزشکار تیم ملی قرار گرفت.

تیم‌ استان تهران با 17 ورزشکار، تیم استان فارس با 13 ورزشکار و تیم استان خوزستان با 6 ورزشکار بیشترین دعوت شده به تیم الف را در میان تمامی استان های کشور را دارند.

ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که استان خوزستان با ترکیبی تمام بومی راهی مسابقات انتخابی تیم ملی شد و از هیچ ورزشکار غیربومی در ترکیب خود استفاده نکرد که این موضوع حکایت از کیفیت بسیار بالای ورزشکاران خوزستانی در این رشته دارد.

کارشناسان این رشته در استان متقعدند مدیریت خوب، برگزاری با کیفیت مسابقات استانی، اعزام‌های در سطح بسیار خوب و همچنین استفاده از مربیان با دانش و حمایت تمام قد هیات استان از ورزشکاران خود باعث کسب نتایج درخشان خوزستانی‌ها در این رشته است.

گفتی است؛ در سال‌های اخیر ورزشکاران خوزستان همیشه پای ثابت تیم‌های‌ ملی تمامی رشته‌های زیر مجموعه بدنسازی و پرورش اندام بوده و نتایج بسیار خوبی در سطح مسابقات بین‌المللی و جهانی کسب کردند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان