طرز تهیه اسموتی لبو و دانه چیا نوشیدنی خوشمزه و مقوی

برای داشتن یک اسموتی ویژه خانگی شما می توانید در این بخش با طرز تهیه اسموتی لبو و دانه چیا همراه ما باشید. این اسموتی خانگی طعم و مزه فوق العاده ای دارد.

طرز تهیه اسموتی لبو و دانه چیا نوشیدنی خوشمزه و مقوی

یکی از اسموتی‌ های مناسب فصل که می‌ توانید به زودی آن را تهیه کنید، اسمووتی‌ های لبو بوده شما می‌ توانید در این بخش با طرز تهیه اسموتی لبو و دانه  چیا آشنا شوید.

برای اینکه طعم متنوعی از اسموتی‌ های خانگی را بچشید، می‌ توانید در این بخش همراه ما باشید. طرز تهیه اسموتی چغندر و اسموتی شلیل را می توانید در لینک مطالعه کنید.

طرز تهیه اسموتی لبو و دانه چیا

مواد اولیه:

  • شیر کم چرب: 3 چهارم پیمانه
  • آب لیمو: 2 قاشق غذاخوری
  • گیلاس یخ زده: 3 چهارم پیمانه
  • برگ نعناع: 1 فنجان
  • عسل: 1 قاشق غذاخوری
  • دانه چیا: 1 قاشق چای خوری
  • نمک: 1 چهارم قاشق چای خوری

طرز تهیه اسموتی لبو و دانه چیا:

مراحل تهیه این اسموتی ویژه بسیار ساده بوده و می‌ توانید در چند گام یک اسموتی راحت خانگی داشته باشید. برای داشتن این اسموتی ویژه ابتدا می‌ توانید مواد را درون فریزر قرار دهید. لبوهای خرد شده را درون فریزر گذاشته و به همراه گیلاس‌ های دانه شده و یخ زده درون میکسر بریزید.

به آن مقداری شیر عسل دانه چیا اضافه کنید. اگر می‌ خواهید نوشیدنی شما طعمی ملس داشته باشد به آن مقداری آب لیمو اضافه کرده که طعم آن را بهتر می‌ کند. حالا مواد را به خوبی میکس کرده تا یک ترکیب یک دست داشته باشید.

روش تهیه اسموتی لبو و دانه چیا

بعد از میکس شدن نوشیدنی شما آماده بوده و می‌ توانید درون لیوان‌ های سرو نوش جان کنید. این نوشیدنی کمتر از 5 دقیقه آماده شده و یک نوشیدنی مناسب برای فصل خواهد بود.  با توجه به اینکه لبو دارای خواصش سرشاری می‌ باشد، شما می‌ توانید از خاصیت این نوشیدنی استفاده کنید.

با توجه به اینکه این نوشیدنی یک نوشیدنی طبیعی بوده بهتر است تا از آب لیمو تازه استفاده کنید. استفاده از عسل نیز موجب شده تا این نوشیدنی طبیعی‌ تر شده و  می توانید شکر را در آن حذف کنید. همچنین شما می‌ توانید از شیره‌ های طبیعی شیرین برای شیرین کردن نوشیدنی استفاده کنید. برای خنک‌ تر شدن نوشیدنی نیز می‌ توانید از چند تکه یخ استفاده نمایید.

در این مرحله از طرز تهیه اسموتی لبو و دانه چیا می‌ توانید نوشیدنی را سرو کرده و نوش جان کنید. این نوشیدنی خوشمزه و عالی مناسب فصل بوده و می‌ توانید برای پذیرایی در مهمانی‌ های خود از آن استفاده نمایید.

اسموتی لبو و دانه چیا

برای تزیین روی این نوشیدنی نیز می‌ توانید از مقداری برگ نعنای تازه نیز استفاده کنید. همچنین می‌ توانید برای از بین بردن بوی لبونی چند برگ نعنای تازه درون اسموتی انداخته تا طعم بهتری داشته باشد. شما می‌ توانید انواعی از اسموتی‌ های خانگی با همین رسپی را تهیه کرده و نوش جان کنید.

این نوشیدنی برای وعده‌ های مختلف مناسب بوده و در فصل پاییز نیز یک اسموتی مناسب فصل خواهد بود. شما می‌ توانید این اسموتی را به شیوه ترکیبی نیز تهیه کرده ترکیب لبو و سیب یا دیگر میوه‌ های مورد علاقه می‌ تواند یک ترکیب جذابی باشد. شما می توانید با ترکیبی از میوه های فصل یک نوع نوشیدنی اسموتی ویژه داشته باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان