نمایش خیره‌کننده ۸۱۰۰ پهپاد در چین رکورد جهانی گینس را شکست/ عکس

در این نمایش بزرگ، پهپادها الگوهای زیبایی مانند دایره و قلب را به‌طور همزمان در آسمان ایجاد کردند.

نمایش خیره‌کننده 8100 پهپاد در چین رکورد جهانی گینس را شکست/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، روز 5 سپتامبر 2024، چین با ثبت رکورد جهانی گینس برای بیشترین پرواز هم‌زمان پهپاد به نقطه عطف قابل‌توجهی دست یافت. در یک نمایش دیدنی، 8100 پهپاد به آسمان رفتند و پیشرفت چین در فناوری پهپاد را به نمایش گذاشتند.

چین ازجمله کشورهای پیشرو در زمینه فناوری محسوب می‌شود. با پیشرفت سریع در زمینه‌هایی مانند هوش مصنوعی و فناوری 5G، چین خودش را به‌عنوان یک رهبر جهانی در نوآوری نشان داده است. اخیراً این کشور با یک نمایشگر چشمگیر از 8100 پهپاد که به‌صورت هماهنگ‌شده با یکدیگر در آسمان حضور داشتند، رکورد جهانی گینس را شکسته است.

در این نمایش بزرگ، پهپادها الگوهای زیبایی مانند دایره و قلب را به‌طور هم‌زمان در آسمان ایجاد کردند.

نمایش خیره‌کننده 8100 پهپاد در چین رکورد جهانی گینس را شکست/ عکس

نمایش بزرگ پهپادها رکورد گینس را شکست

«ایلان ماسک»، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس ازجمله افرادی است که تحت تأثیر این نمایش قرار گرفته. او با انتشار ویدیو زیر در ایکس، نمایش پهپادهای چین را «خیره‌کننده» توصیف کرده است.

نمایش خیره‌کننده پهپادها روز 5 سپتامبر در طول شب یکی از استان‌های شنژن برگزار شده است.

درحال‌حاضر چین نزدیک به 1000 رکورد جهانی گینس را به نام خود ثبت کرده است. ازجمله این رکوردهای مختلف، می‌توان به طولانی‌ترین کنده‌کاری روی چوب اشاره کرد. چین به یکی از بازارهای با رشد سریع برای ثبت رکوردهای جهانی گینس تبدیل شده است و هر ساله تعداد قابل‌توجهی درخواست از سوی آن ارسال می‌شود.

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان