تقسیم امتیازات شمس آذر و استقلال خوزستان با طعم VAR

دو تیم فوتبال شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر به مساوی دو بر دو رضایت دادند.

تقسیم امتیازات شمس آذر و استقلال خوزستان با طعم VAR

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ در چهارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال دو تیم شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان از ساعت 18 و 45 دقیقه روز جمعه 23 شهریورماه در ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.

در این بازی که تحت الشعاع وزش شدید باد و همچنین وقفه های مکرر و طولانی بواسطه بررسی صحنه ها با VAR قرارداشت شمس آذر نتوانست بازی شش امتیازی را از حریف سرسخت خود ببرد تا همچنان در انتهای جدول به سر ببرد.

در این دیدار ابتدا در دقیقه 26 تیوی بیفوما بازیکن سیه چرده و خارجی خوزستانی ها روی یک پاس عمقی با محمد امین رضایی سنگربان جوان شمس آذر تک به تک شد و دروازه این تیم را گشود که کمک داور این گل را به علت آفساید مردود کرد ولی در بازی صحنه که خیلی هم طول کشید رای برگشت و گل اول نماینده دیار کارون ثبت شد.

در ادامه حملات شمس آذری ها برای فرار از شکست ادامه داشت که در دقایق تلف شده نیمه اول هومن ربیع زاده قفل دروازه احمد گوهری را بازکرد تا دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن بروند.

از اتفاقات جالب توجه نیمه اول خطای بازیکن شمس آذر روی مهاجم آبی های خوزستان در میانه های میدان بود که با کارت زرد داور سعاد وفاپیشه مواجه شد که برای بررسی جهت امکان دادن کارت قرمز به VARرفت که پس از مدت زمان طولانی رای اولیه یعنی همان کارت زرد ثبت شد.

در نیمه دوم هم که باد به نفع شمس آذر و به ضرر استقلال خوزستان شروع به وزیدن گرفته بود و قطره های باران طراوت و زیبایی خاصی به ورزشگاه سردار آزادگان قزوین داده بود دو تیم سعی داشتند هرسه امتیاز را ازآن خود کنند که در این زمینه شمس آذری ها با گل دقیقه 81 علی وزیری ملاپناه توفیق داشتند ولی در واپسین دقایق بازی این حامد بحیرایی بود که گل تساوی آبی ها را به ثمررساند تا این تیم در وقت های تلف شده از شکست فرارکند.

اما بلافاصله میهمان گل سوم خود را به ثمر رساند که این صحنه هم به VAR رفت و پس از وقفه ای طولانی گل مردود اعلام شد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

با این تک امتیازات شمس آذر از چهار بازی دو امتیازی شد تا وضعیت این تیم بحرانی باقی بماند.

استقلال خوزستان هم که با سرمربی خارجی خود میودراک بوژوویچ عملکرد خوبی در لیگ بیست و چهارم داشته با یک امتیاز خارج از خانه 5 امتیازی شد تا به آینده امیدوارباشد.

نماینده استان قزوین هم اکنون با یک بازی بیشتر نسبت به سایر تیم ها در رده دوازدهم قراردارد و استقلال خوزستان هم با قرارگرفتن در رده هفتم هفته چهارم را پشت سر گذاشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان