بررسی زیرساخت‌ها و تجهیزات مخابرات منطقه کرمانشاه

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه گفت: زیر ساخت‌ها و تجهیزات مخابراتی گمرکات استان در نشست با مدیرعامل مخابرات منطقه کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی زیرساخت‌ها و تجهیزات مخابرات منطقه کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، علی‌اصغر عباس‌زاده در نشست با مدیرعامل مخابرات منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: زیر ساخت‌ها و تجهیزات مخابراتی گمرکات مرزی استان کرمانشاه مورد بررسی گرفت.

وی با تاکید بر نیاز گمرکات مرزی استان کرمانشاه به بسترهای مخابراتی به روز جهت انجام مبادلات تجاری افزود: با توجه به اینکه روند تشریفات گمرکی در کلیه رویه‌ها بصورت الکترونیکی در مرزهای استان کرمانشاه انجام می شود، وجود زیر ساختها و تجهیزات مخابراتی در تسهیل و تسریع مبادلات تجاری استان حائز اهمیت و در افزایش حجم تجارت از استان کرمانشاه نقشی تاثیرگذار خواهد داشت.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت بسترهای مخابراتی موجود در مرزهای استان کرمانشاه تصریح کرد: باید در توسعه شبکه فیبر نوری گمرکات مرزی استان تسریع شود. 

عباس‌زاده با توجه به حجم  مبادلات تجاری استان در مرزهای سومار، شیخ صله و شوشمی گفت: بستر و شرایط موجود مخابراتی جوابگوی حجم فعلی کالاهای تجاری در این مرزها نیست و نیاز است تجهیزات مخابراتی در این مرزها تقویت شود. 

وی ادامه داد: در این نشست حمیدرضا امیری، مدیر عامل مخابرات منطقه کرمانشاه از آمادگی این مجموعه در همکاری و همراهی با مجموعه گمرکات استان سخن گفت.

وی افزود: نیازها و تجهیزات به روز مخابراتی از جمله توسعه فیبر نوری، تهیه خطوط تلفن و دیگر تجهیزات مورد نیاز جهت تسریع در انجام مبادلات تجاری درگمرکات مرزی سومار، شیخ صله و شوشمی استان کرمانشاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در تهیه و تامین آن با گمرکات استان همکاری لازم را خواهیم داشت.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان